Gå til innhold
Hundesonen.no

Regndress til Basenji


Barooo

Recommended Posts

Takk for svar så langt, skal sjekke de ut......... :P

edit: Vært å sett på sidene.. Fant ikke noe på zoosupply?? Ikke hel regndress, med bein...

Hurtta sine ser supre ut, går i tankeboksen nå...

Jeg kan jo igjen føye til at jeg er veldig fornøyd med Hurtta sin regndress. God bevegelsesfrihet for hunden, og stoffet lager lite lyd :P

Edit: eneste negative jeg kan si, er at jeg har opplevd at det av og til renner litt vann gjennom på ryggen der glidelåsen går. Men dette har kun skjedd et par ganger når jeg har vært ute i regnet i mange timer, og han har kun fått en veldig smal våt "stripe" på ryggen i disse tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar så langt, skal sjekke de ut......... :P

edit: Vært å sett på sidene.. Fant ikke noe på zoosupply?? Ikke hel regndress, med bein...

Hurtta sine ser supre ut, går i tankeboksen nå...

Ser jammen ut som du har rett. De er sikkert tomme for dem.

Jeg har en her med rygglengde på 45 cm som jeg skal returnere. Hvis du bor i oslo kunne du fått sett på den før jeg returnerer den, eventuelt kjøpt den av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jammen ut som du har rett. De er sikkert tomme for dem.

Jeg har en her med rygglengde på 45 cm som jeg skal returnere. Hvis du bor i oslo kunne du fått sett på den før jeg returnerer den, eventuelt kjøpt den av meg.

Bor ikke i oslo, er det noen mulighet for at du kan ta ett bilde av den å legge inn her eller sende på PM??

Det er jo 45 cm jeg trenger til hannhunden.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Hurttadress til vesla her og er fornøyd med den. Dog vil jeg stille spørsmål til om de passer til hunder som har lengre bein i forhold til kroppslengden enn proposjonene på en dvergschnauzer som jeg ser for meg at basenjien har da dressene ikke er veldig lange i beina.

Må bare spørre, hvilken størrelse har du til din hund? Har bestillt til Milli nå, men lurer på om jeg har bestilt for stor.... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...