Gå til innhold
Hundesonen.no

Playstation 3

Tore

Recommended Posts

• 5 months later...
Skrevet

Legg meg gjerne til om du vil ta en omgang Call of duty 4, Tekken 5 online, Warhawk, motorstorm eller bare preike over med mic. :)

Psn nick: SnowDOG_NOR

Edit: Scorpionen eg har jo deg allerede på der. :o hihi

Skrevet

De fleste på dette forumet er jo av hunnkjønn og da regner eg med det er wii de har i huset så sikkert derfor den labre responsen. :)

Skrevet
De fleste på dette forumet er jo av hunnkjønn og da regner eg med det er wii de har i huset så sikkert derfor den labre responsen. ;)

Hey! Jeg er hunnkjønn, og har IKKE Wii i huset :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Hunkjønn og har PS3 i huset!

Hvis noen eier Tom Clancy spill er jeg gjerne med, jeg ELSKER rainbow six og advanced warfighter. :wub:

Skal etterhvert få kjøpt call of duty 4, men venter på salg. :)

Skrevet

Wretch: Kjøp deg COD4 med engang så eg kan drepe deg :) Må vente lenge om du skal ha den på tilbud. Den er absolutt verdt pengene.

Kjøpte meg assasins creed og burnout Paradise. Siste er knall gøy å spille online med. :wub:

Skrevet

Eg er faktisk ikke så keen på bilspill men den var faktisk gøyt. Har også PS eye kamera koblet til og hvergang eg vinne eller noen kjører meg ned så tar den bilde av meg og sender til motstanderen. Har moonet noen allerede. :ahappy:

Skrevet

Dere folka som har Ps3.. går det ann å køpe internett kabel når man kjøpte den billige versjonen av ps3, hvor det ikke følgte med kabel xD...?

Skrevet

Internett / Nettverk får du enten via kabel eller via Trådløst, Bruker trådløst selv, slippe stygge kablene på tvers av huset...

Skrevet

jeg har to nick på min ps3.. olavxxx og olav-x tror jeg(?) husker ikke helt.

har en US konto og en NO konto, så jeg kan laste ned demoer før de kommer til .no feks :lol: samt kjøpe andre spill, lol

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...