Gå til innhold
Hundesonen.no

Dobbelpost

Guest Per Olav

Recommended Posts

Guest Per Olav
Skrevet

Nå har jeg opplevd å få moderatoranmerkning om *dobbelpost* i et innlegg. Hva er nå det da - innlegget er skrevet bare en gang :unsure:

Skrevet

Om man quoter to innlegg så blir dette en dobbelpost - to (eller flere) innlegg fra samme bruker etter hverandre, gjerne postet med kort mellomrom.

Ønsker man å sitere flere innlegg kan man i stedet for å trykke Quote og sitere et og et, trykke Sitér på ønskete innlegg og deretter trykke Skriv Svar nederst i tråden. Innleggene du siterer ligger da i svarinnlegget ditt.

Guest Per Olav
Skrevet
Om man quoter to innlegg så blir dette en dobbelpost - to (eller flere) innlegg fra samme bruker etter hverandre, gjerne postet med kort mellomrom.

Ønsker man å sitere flere innlegg kan man i stedet for å trykke Quote og sitere et og et, trykke Sitér på ønskete innlegg og deretter trykke Skriv Svar nederst i tråden. Innleggene du siterer ligger da i svarinnlegget ditt.

Høh? Dersom jeg siterer fra en og samme post trykker jeg på quote-knappen under innlegget jeg vil besvare - fjerner det jeg mener ikke har betydning for mitt svar og legger inn kodene manuelt. Slik som i dette innlegget. Men det er altså feil?
Skrevet

Det hun mener er at du legger inn to innlegg etter hverandre.

Altså at du svarer en bruker i et innlegg, og poster svar til en annen bruker i et annet innlegg. Det kommer med andre ord to innlegg på rappen fra deg.

Det Vipsen mener du skal gjøre når du svarer mer enn en bruker på en gang, er å trykke på "sitér" i stedet for "quote" på de innleggene du ønsker å svare på. Da kommer innleggene du har trykket sitér på på rekke å rad med quote-klammer i svar-boksen din.

Var det mer forståelig? ;)

Guest Per Olav
Skrevet
Var det mer forståelig? ;)
Slik du forklarer det. ja så absolutt :love2:
Guest Per Olav
Skrevet
;) <- Klemmesmiley

[--]

Høh? Nå var det altså Mari og jeg. At du blander deg inn anser jeg som utidig. Fy og skam ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...