Tyfonia Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Jeg ELSKER bildetråder <3 Herlige hunder!
Com Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Her var det mange skittne hunder. Timo blir skitten bare han går ut døren virker det som , men har aldri kommet på å ta bilde av han , ettersom det viktigste er å få han i dusjen så fort som mulig
Maritaa Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Dere er heldige. Kaizer er så jålete at han gjør hva som helst for å ikke bli skitten - i så fall blir han bare skitten på beina. <_< Det er litt av et syn å se ham i skogen, ser seg skikkelig godt for for å slippe å gå i søla. Akkurat som å høre Aron jo Har så og si aldri sett den bikkja skitten *fnis*
Car00line Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Haha, jeg og tenkte det var helt likt Aron da jeg leste det! Fisefin gutt det der vertfall!
vima2k Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 Woho min hund badet for første gang.. jeg er i dag en stolt mor Her er bilder av Zita når hun er lit møkkete såååå søt
Maritaa Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 Haha, jeg og tenkte det var helt likt Aron da jeg leste det! Fisefin gutt det der vertfall! Det skal være sikkert å visst!
swimzy Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 åhh...her var det mange herlige møkkete hunder jeg skal titte etter om jeg har noen bilder selv her...odin har ihvertfall ingen problem med å bli møkkete...han elsker nemlig å rulle seg.... uansett om det er gjørme eller gress eller grus eller hva som helst!
swimzy Skrevet 5. Juni 2008 Rapporter Skrevet 5. Juni 2008 Her fant jeg ett av odin, mens vi er på tur og her er odin 17mai 06:
molly Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 På tirsdag, på vei til Lautjern, fant Snorre en fin gjørmepytt hvor han innvilget seg en liten spabehandling. Det var heldigvis ikke så langt til vannet (selv om han rakk å riste av seg gørra en par tre ganger ved siden av meg) så etter 10 min så han ut som seg selv igjen...
Artemis Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 På tirsdag, på vei til Lautjern, fant Snorre en fin gjørmepytt hvor han innvilget seg en liten spabehandling. Wooow! Er det virkelig en hund?
Blondiemamma Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 På tirsdag, på vei til Lautjern, fant Snorre en fin gjørmepytt hvor han innvilget seg en liten spabehandling. OMG!! det DER var en skikkelig møkkete hund ja..
vima2k Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 På tirsdag, på vei til Lautjern, fant Snorre en fin gjørmepytt hvor han innvilget seg en liten spabehandling. HAHA såppas haha..
Marianne Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Snorre! Hva er det med BC'r og gjørme? *flirer*
Jane Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 Det der er det verste jeg noen gang har sett Og jeg som trodde Sara var en møkkabader, haha.. Snorre slo henne glatt
Peers Skrevet 6. Juni 2008 Rapporter Skrevet 6. Juni 2008 På tirsdag, på vei til Lautjern, fant Snorre en fin gjørmepytt hvor han innvilget seg en liten spabehandling. *klippet litt* Det var heldigvis ikke så langt til vannet (selv om han rakk å riste av seg gørra en par tre ganger ved siden av meg) så etter 10 min så han ut som seg selv igjen... Snorre da Det er det verste jeg har sett! Det som nesten "skremmer" meg mest er hvor fort og enkelt han ble ren igjen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar