Gå til innhold
Hundesonen.no

Medlemsklubb

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Sitter å melder på lille krapylet til Steinkjerutstillinga nå, men stoppa når vi kom til feltet: medlemsklubb:.

Hvilken klubb mener de vi skal skrive da liksom? raseklubben? klubben vi trener med? alle klubbene?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takk, da skriver jeg NKK :D

Og en ting til.. Vegas heter jo no annet på stamtavla, så kan jeg skrive "Vegas" bak stamtavlenavnet?

Edit:

Og hva skal jeg skrive i ruta "Kennel:" kennelnavnet eller navn på oppdretter?

Enten er dette skjemaet merkelig, eller så er det veldig lenge side jeg har gjort dette... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Kennel hører kanskje til oppdrettergruppe? Tror jeg ville satt det blankt.

Man pleier ikke å skrive daglig navnet til hunden i påmeldingen kun stamnavnet=)

Takk igjen :D

Men tror nok jeg må avbryte påmeldingen og melde på i siste slutt, i og med at jeg ikke har noe å skrive på første og siste vaksinasjon enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemsklubb skal utfylles fordi det er en (sovende) regel om at medlemmer av NKKs samarbeidende klubber får stille billigere enn de som ikke er medlemmer. Det er jo ingen som dobbeltsjekker om samtlig 500 utstillere faktisk er medlemmer der de oppgir det - men man melder jo på med ære og samvittighet, og krysser av for å ha lest utstillingsregelverket (rekk opp hånda den som gjør det en gang i året! (-:D

Men det er jo litt dumt å sette NKK, siden ingen lenger er direktemedlem der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...