Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside

Eva-Kihla

Recommended Posts

kommer ikke inn jeg :ahappy: ...

EDIT: Nå kom jeg inn! :rolleyes: Skal sjekke siden nuh :D

EDIT2: Kom inn på forsiden men når jeg skal klikke meg videre på linkene tok det grusomt lang tid og når det først skjedde noe kom jeg inn på noe sånt søkegreier :whistle:

EDIT3 :D : Nå kommer jeg inn på siden :D Kjempe fin og oversiktlig side :D Dumt at det er røde kryss på noen av bildene! Og jeg gleder meg til å se alle bildene på bilder for de er ikke oppe å går eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT3 :) : Nå kommer jeg inn på siden :ahappy: Kjempe fin og oversiktlig side ;) Dumt at det er røde kryss på noen av bildene! Og jeg gleder meg til å se alle bildene på bilder for de er ikke oppe å går eller?

Ja, skal gå over de bildene som ikke kommer opp etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side syns jeg. Veldig fin bakgrunn :icon_fun: Det eneste som er tungvindt er at du ikke har menyen øverst på hver side. Jeg ville tatt og laget samme meny som du har på forsiden på alle sidene dine, da blir siden med en gang mye mer oversiktlig :ahappy:

Tequila Whiskey Pinscher Bilder Linker Gjestebok den menyen ville jeg hatt på hver side. og så ville jeg kanskje lagt til en hjem eller forside eller noe.

Ellers er siden kjempe fin, nydelig svart-hvitt bilde du har på framsiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side syns jeg. Veldig fin bakgrunn :icon_fun: Det eneste som er tungvindt er at du ikke har menyen øverst på hver side. Jeg ville tatt og laget samme meny som du har på forsiden på alle sidene dine, da blir siden med en gang mye mer oversiktlig :ahappy:

Tequila Whiskey Pinscher Bilder Linker Gjestebok den menyen ville jeg hatt på hver side. og så ville jeg kanskje lagt til en hjem eller forside eller noe.

Ellers er siden kjempe fin, nydelig svart-hvitt bilde du har på framsiden! :)

Har tenkt litt på dette med menyer.. Og har hatt planer om det du skriver, får gjennomføre det ;)

Er det greit ha det helt øverst eller på siden?!

Ja,er kjempefornøyd med det bildet av Tequila ;)

Edit: På sidene til Tequila og Whisky. Skal jeg ha hele menyen der? Eller bare stamtavle + resultater.

Veit ikke hvordan jeg setter det opp på noen annen måte enn det jeg har menyen min nå... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på dette med menyer.. Og har hatt planer om det du skriver, får gjennomføre det ;)

Er det greit ha det helt øverst eller på siden?!

Ja,er kjempefornøyd med det bildet av Tequila :o

Edit: På sidene til Tequila og Whisky. Skal jeg ha hele menyen der? Eller bare stamtavle + resultater.

Veit ikke hvordan jeg setter det opp på noen annen måte enn det jeg har menyen min nå... :rolleyes:

Ja, ha menyen helt øverst på siden sånn som du har det nå, det er oversiktlig. På Tequila og Whiskey sine sider syns jeg du skal ha hele menyen der, så kan du f.eks ta enda en linje under med menyen til hver enkelt hund. Den menyen kan f.eks være i annen farge, eller mindre størrelse eller noe, slik at den skiller seg litt ut fra hovedmenyen :o

Etterhvert som du holder på med hjemmesiden din vil det bli lettere å lettere, og da lærer du deg forskjellige måter å lage menyen og slikt på. Bare å prøve seg frem :o Hvilket program bruker du for å lage siden din forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom siden deres opp ;)

Har ventet på det ...

Kjempefin side, litt dumt med røde kryss på bildene (som andre har nevnt) men skjønner at det kommer opp snart!

Og ja, det hadde vært bedre med menyen øverst på alle sidene (på den måten er det lettere å finne fram)

Galleriet fungerer ikke hos meg enda, men det skal du vel sikkert ordne ;)

Greit at jeg linker?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom siden deres opp :D

Har ventet på det ...

Kjempefin side, litt dumt med røde kryss på bildene (som andre har nevnt) men skjønner at det kommer opp snart!

Og ja, det hadde vært bedre med menyen øverst på alle sidene (på den måten er det lettere å finne fram)

Galleriet fungerer ikke hos meg enda, men det skal du vel sikkert ordne :D

Greit at jeg linker?? :)

Takk takk!

Ja,venter på at en skal hjelpe meg med galleriet, jeg får det ikke opp å gå så han skal gjøre det for meg. :rolleyes:

Link gjerne, linker tilbake :P

Har lagd klart maaaaange bildesider så gled dere når de kommer på nett! :D Taster når det funker.

EDIT: Noe dere savner på sidene? Utenom bildene da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...