Gå til innhold
Hundesonen.no

Mamma klær.

Ulvinne

Recommended Posts

Satt og titta på H&M sine sider nå, største størrelsen de har i MAMMA bukser er 46! Er de veeeeeeeldig store i str da eller? Jeg bruker 44-46 NÅ liksom.. Jeg kan ikke inbille meg at jeg skal klare og få plass i en 46 om ett par mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at jeg måtte gå ned i størrelse i forhold til deg jeg pleier å bruke. Egentlig ganske greit for selvfølelsen når man føler seg som en liten hval :)

Det smarteste vil nok være å gå å prøve klærne da passformen er meeeeget forskjellig... en bukse kan sitte utrolig bra, mens en annen ikke ser ut....

Lykke til :ahappy:

(det finnes forresten utrolig mange flotte mammaklær nettsteder fra USA! har kjøpt et par topper HERFRA, er litt artig å ha ting som ikke ALLE de andre gravide rundt om har :ahappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at jeg måtte gå ned i størrelse i forhold til deg jeg pleier å bruke. Egentlig ganske greit for selvfølelsen når man føler seg som en liten hval :P

Det smarteste vil nok være å gå å prøve klærne da passformen er meeeeget forskjellig... en bukse kan sitte utrolig bra, mens en annen ikke ser ut....

Lykke til :P

(det finnes forresten utrolig mange flotte mammaklær nettsteder fra USA! har kjøpt et par topper HERFRA, er litt artig å ha ting som ikke ALLE de andre gravide rundt om har :wacko:)

Må bare signere.. De fleste klærne er veldig store i størrelsen. Jeg bruker som regel M, men måtte ned i S i de fleste klærne i mammaklær :P Passform på buksene fra H&M er umulig <_< Anbefaler Mamalicious-buksene, de er knallgode, og ikke er de så dyre heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...