Gå til innhold
Hundesonen.no

Mål i 2007

Nirm

Recommended Posts

Jeg tror egentlig jeg har nådd litt mål og slikt. Men jeg har vel egentlig ikke definert dem veldig klart.

Spike skulle først og fremst bli litt mindre bortskjemt, og en koselig hund å være med. Og det syntes jeg vi har fått til.

I lydighet er vel målet å få til en fantastisk fvf, der jobber vi enda, men det går fremover. Apporten er vi ikke kommet så langt med, den er bare teit om dagen...

I agility skulle vi gå nybegynnerkurs og begynne å trene. Vi har gått nybegynnerkurs hos OODK, helgekurs for Eva Bertilsson som var fantastisk bra, og vi har funnet en flott gjeng å trene med! Så her er målene nådd. Nå er det bare å jobbe videre med slalom og felt, så får vi se til neste år om ikke vi skal karre oss ut i konkurranser..

I freestylen tror jeg målet må bli å starte i rekruttklasse på et stevne. Får se om det blir i år eller til neste år.

Tilslutt: har som mål å begynne å gå litt spor med Spikkedyret, der er vi ikke kommet veldig langt enda...

Og jeg skulle bli en bedre trener; nå går jeg klikkertrenerutdannelsen til canis, så forhåpentligvis er jeg en supertrener innen året er over... :whistle:

*Dobbeltpost. Nirm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...