Gå til innhold
Hundesonen.no

Sydenferie


Wanderlust

Recommended Posts

Jeg vil absolutt anbefale Hellas. Har vært på øyhopping der flere ganger, itillegg til familieferier. Men om du ikke har veldig lyst å møte naboen din, så anbefaler jeg heller å reise til de litt mindre kjente øyene/plassene. Da får du virkelig oppleve hellas og grekerne på sitt beste. det er helt supert. ellers så har bulgaria utrolig fine strender, i tillegg til at det er nokså billig der. :wub: uansett, lykke til med valget:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye spennede reisemål her :icon_confused: Jeg og samboeren skal til afrika neste år på safari ;) Kanskje det hadde vært noe for deg Monica :P

Ja safari er fantastisk, kom nettopp hjem fra Tanzania. Om du vil til noe mer eksotisk enn syden så kan jeg absolutt anbefale zanzibar! Det er paradis på jord. Flybillettene koster 8000 per pers men det koster ingenting å bo og leve og det er en opplevelse for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å dra til Korfu i Hellas.. Var der for 2 år siden, og falt helt pladask for stedet..

Bodde i en lite by som het Dassia, ligger noen minutter utenfor "hovedstaden" Korfu Town.. Er ikke noe spesielt ungdoms sted, passer bra for alle slag...

Vi dro litt rundt på forskjellige plasser, og hvert sted hadde nydlige strender.. Husker spesielt Paleokastritsa, hvor vi "kjøpte" en strand for oss selv en hel dag ( familien min og en annen sin).. Da ble vi kjørt ut med båt, og hentet på kvelden... Helt utrolig nydlig der, klart blått vann, og hvit strand ;)

Anbefaler å dra til Korfu! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...