Gå til innhold
Hundesonen.no

Kamerabatterier

Nirm

Recommended Posts

Er det noe forskjell på EOS350D og EOS350D Digital Rebel XT? Batteriene heter NB-2L og NB-2LH. For meg ser de helt like ut på bildet.... I følge Fotovideo er det et "erstatningsbatteri" for NB-2LH ser jeg. Hva vil det si?

Edit: Fant ut hva det vil si. Men er det noe fare med å kjøpe disse batteriene? Er det ofte at det forekommer feil på slike batterier? Eller lønner det seg å kjøpe orginalt? Nettbutikker som Fotovideo ville vel ikke solgt disse om de var skadelige for kameraet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er orginale batterier billigere i utlandet generelt? Greit å kjøpe kamera og objektiver i Norge pga garantien tenker jeg, men småting går vel an fra utlandet (lettere å returnere ting i Norge liksom). Har du noen gode utenlandske nettbutikker som er billigere i pris enn i Norge? Prøvd å google, men uten noe godt hell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 4 batterier på Ebay, og betalte ca. 200 kroner totalt med frakt. Solgte to til andre, og brukte de to siste kombinert med det batteriet som fulgte med kameraet, funket helt ok og synes ikke det hadde så veldig mye dårligere bruketid enn orginalen. Verdt pengene, spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...