Andreassen Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Gud så dejlige dem er da Får så lyst til en til hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Så nydelige!! Hadde tatt med meg hele gjengen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Valper er en farlig ting Får lyst på alle valper, uansett rase Flotte valper. Hvilken er din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 25. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Jaggu ikke sikker :oops: Tror det er Zeppelin som har den lille hvite flekken på haka, men det har også en av søstrene hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Ikke lett nei når alle er så like Fikk du velge selv? Stille ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 25. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 jeg hadde førstevalg på guttene (4 stk), så jeg tok han som oppdretter (og samarbeidspartneren hans i Sverige) plukket ut som sin favoritt. Jeg ville ha han som hadde mest potensiale til å bli som Jed's Black Jack. Han skal stilles ut ja, planen er at han i hvert fall skal bli Norsk utstillingschampion Jed's Black Jack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 26. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2004 Nydelige valper. Å Black jack var utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 26. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2004 Et annet bilde av Jed's Black Jack. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 27. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2004 ÅÅÅÅ så fine de er da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar