vipsen Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Slette informasjonskapslene. Om du ikke vet hvordan så si fra så kan jeg gå i IE og finne ut, har det ikke i hodet.
molly Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Slette informasjonskapslene. Om du ikke vet hvordan så si fra så kan jeg gå i IE og finne ut, har det ikke i hodet. Ja men DET kan jeg faktisk... Edit: men det hjalp ikke...
Monab88 Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Går det an å få fikset dette så det funker i "gamle" IE også? Har slettet informasjonskapslene, men det fungerer fremdeles ikke.
Espen Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Du bør uansett snarest oppgradere til Internet Explorer 7, da de fleste sider fremover vil satse utelukkende på IE7 også Dyresonen. Har du slettet cookies i selve nettlesern? Eller bare på siden?
Monab88 Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Aner ikke. Jeg gikk på verktøy, alternativer for internett og slett informasjonskapsler. Edit; Hvor får jeg tak i IE 7?
Espen Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 http://www.microsoft.com/norge/windows/ie/default.mspx Bare for lovlig windows. Ellers må du bruke opera eller firefox...
vipsen Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Skrevet 21. Juni 2007 Funker enda ikke her.... Hvilke nettleser bruker du?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar