Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som spiller Travian?

HanneJ

Recommended Posts

Skrevet

Søskenbarnet mitt på 7 år vil så veldig gjerne at jeg begynner å spille Travian (ett nettspill)

Har ikke sansen for slike spill, men noen som kanskje spiller og kan komme med tips? slik at jeg kan hjelpe ham? :P

Skrevet

Meg gjør :wub:

Forumet er en fin start å leite etter tips. Ellers ville jeg anbefalt han å få opp produksjonen av ressurser, ha noen hemmelige jordkjellere og komme seg med i en aktiv allianse. For å lykkes i spillet, må man nesten være med i en allianse der, ellers blir man lett "farmet" av andre (ikke at det er en garanti, min allianse er blandt de 10 beste, men byen min ligger rett ved en av de største spillerne som liker å "farme" meg...).

• 1 month later...
Skrevet

spiller det nå jeg og, men har litt vanskeligheter med å fortstå det.

Nå får jeg bare beskjed om at jeg har for få resurser, hva gjør jeg feil? og hvordan inngår jeg allianse ?

*Dobbelpost, mod Nina*

Skrevet

Har fått hjulpet søskenbarnet mitt - og blitt medlem selv :)

Er ikke så for disse internett spillene, men det er jaggu meg en ting å gjøre når du ikke har noe finne på også...

Skrevet
Nå får jeg bare beskjed om at jeg har for få resurser, hva gjør jeg feil? og hvordan inngår jeg allianse ?

Du gjør ikke feil, du må vente til du har fått litt mer på korn,leire,tømer og jern produksjonen din.

• 5 weeks later...
Skrevet

ey, nå har jeg blitt god på dette :)

begynner å bygge seg opp nå, mye artigere å spille :) Det ligger mye strategi bak ja!

Anbefaler spillet for de som har litt tålmodighet. Hvis dere bygger dere opp skikkelig, blir det mye morsommere å spille...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...