Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte får din hund "snacks"?


Renate A

Recommended Posts

hmm.. snacks.. han får da gulerøtter ofte, eple og slikt.. så har han alltid ben liggende.. tørrfisksnack får han en gang til dagen... struper og slikt får han en gang i blandt.. ører og haler er det mye fett i bare så dere vet det så jeg ville ikke gitt det for ofte.. og salt som sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Spike får stort sett maten sin under trening, da blandet sammen fiskepudding, pølsebiter og hjemmelaget tunfiskgodis. Lar han få noen tørrfôrkuler i skålen sammen med fiskeolje, for det har jeg ikke i lommen..

Av tyggeting får han jevnlig greenies og andre tannben, men jeg må passe veldig godt på ellers spiser opp alt på en dag (da bytter jeg restene mot en fiskepuddingbit feks). Ellers har han stort sett alltid tyggeben og strutsesener liggende, + at han får griseører. Han får også gulrøtter og eplebiter til kos/som belønning i treningen, og agurk/salat/vannmelon innimellom. Jeg syntes han er sær som spiser agurk, men ikke rå kyllingvinger. :) Men det er jo også derfor han blir kalt marsvinet (og fordi han høres ut som et).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...