Gå til innhold
Hundesonen.no

Ikke tåler hverandre!

Guest Maritus

Recommended Posts

Guest Maritus

Hvis du har tre venner som ikke tåler hverandre! Foreksempel venn nr. 1, hater venn nr.2 og venn nr. 3. Venn nr. 2 hater venn nr. 1 og liker ikke så godt venn nr. 3, men venn nr. 3 hater venn nr. 1 og liker veldig godt venn nr. 2. Dette var litt vanskelig og skjønne men prøv!

Er det vanlig når du har sånne venner at de blir sure på deg! Fordi du vil være med alle, og ikke bare en av dem! Hva skal jeg gjøre har det liksom sånn! En gang fikk jeg til og med skylda for at de var uvenner! Hva hadde dere/du gjort???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...høres ut som et ungdomsproblem dette her...hadde noen av mine venner blitt sure for at jeg var sammen en person som jeg liker å være sammen med så skulle jammen den personen fått lov til å surmult, not my problem :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt ut som sjalusi? At dem ikke liker at du tilbringer så mye tid med de andre to. Uansett så er det ikke ditt problem og det bør du fortelle dem! Alt du vil er jo å være med vennene dine liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg har et lignende program. Jeg baksnakka venn 1 med venn 2. Også baksnakka jeg venn 2 med venn 1. Så gikk de til hverandre og fortalte alt.

Resultatet ble jo at de begynte å bli skikkelige bitchie, og rotta seg sammen.

Løsningen min var: Ditcha dem begge, og var med de andre venninnene mine.

Det fungerte kjempebra for min del, og da jeg fikk meg ny gjeng, og flere å flere begynte å bli mot de, så underkasta de begge seg noe utrolig, og ba om unnskyldning for å ha vært sånn..

Haha, livet mitt i et nøtteskall, men for å være ærlig så hadde jeg dritt i dem.

Jeg bør ikke bli rådgiver :rolleyes: (Det enkle er ofte det beste- henger meg på den du!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Ja, nå har det forværra seg! :o Bare på den lille tida jeg skrev det, men det verste er at venn nr.1 er den jeg kan fortelle alt til, men hun går ikke på skolen min! Men det gjør venn nr.2 og 3. Takk får litt råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare ungdom som har det sånn. Jeg har også en venninne som har en venninne som ikke er venninna hennes mer fordi de var uenige om et kyss og venninna skulle iallfall ha fortalt om kysset, hvis de var orntlige venner og bla bla bla. Så de snakker ikke sammen i perioder, men det later jeg som jeg ikke vet, for når damer på over førti år oppfører seg som fjortenåringer, er det lov til å si at dette blir for dumt. Så jeg snakker med hvem jeg vil og er venn med hvem jeg vil. Er det noen som ikke vil være venn med meg fordi jeg er venn med en som valgte å holde en kysse - episode (eller var det noe kyss?) for seg selv, så dr.... jeg i det! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Det er nok ikke bare ungdom som har det sånn. Jeg har også en venninne som har en venninne som ikke er venninna hennes mer fordi de var uenige om et kyss og venninna skulle iallfall ha fortalt om kysset, hvis de var orntlige venner og bla bla bla. Så de snakker ikke sammen i perioder, men det later jeg som jeg ikke vet, for når damer på over førti år oppfører seg som fjortenåringer, er det lov til å si at dette blir for dumt. Så jeg snakker med hvem jeg vil og er venn med hvem jeg vil. Er det noen som ikke vil være venn med meg fordi jeg er venn med en som valgte å holde en kysse - episode (eller var det noe kyss?) for seg selv, så dr.... jeg i det! ;)

Krangle om ett kyss? Ja, det kan bli litt dumt ja...hihi :o;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde(og har gjort) enkelt og greit fortalt de alle tre at hvem JEG vil være venner med er MIN sak og det er inget behov for og velge..

Om en av de gir deg et ultimatum hadde jeg veldig greit gitt blanke i den personen.. For er det en skikkelig venn så hadde de for det første aldri gitt deg noe ultimatum, og for det andre ville de respektert dine valg..

Klarer de ikke det er det ikke noe og samle på.. I følge meg ihvertfall.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...