Mini Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Skrevet 19. Mai 2007 Mini deltok i dag i agility klasse 1 liten. Han ble nummer 1 av 6 Deltok også i lag og laget kom på 1.plass
Anne Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 Gratulere, ikke dårlig med 1. plass gitt :icon_fun:
jaktlykke Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 Gratulerer så masse - kjempebra jobba! :icon_fun:
Mini Skrevet 20. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2007 I dag var det utstilling i sunnmørshallen. Mini fikk ck og ble BIM med følgende kritikk : Kompakt kortkroppet hanne,meget bra hode,mørke øyne,utm. reisning og overlinje,bra brystkorg,høyt festet hale,noe knappe bakbensvinkler,utm. pels,"full of himself". Noen som vet hva "full of himself" betyr?
jaktlykke Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Først - GRATULERER med flott resultat :icon_fun: ! Ellers betyr kanskje "full of himself" at han har mye selvtillit? Du skulle vel ikke tilfeldigvis vite hvordan det gikk med gr. 7 der oppe - det ble stilt en stabijhoun der ser du og jeg er så nysgjerrig
Mini Skrevet 21. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Ja,det er noe sånt jeg også tror det betyr...Hehe,det er jo Mini i et nøtteskall det,full av selvtilitt Jeg vet dessverre ikke hvordan det gikk med gruppe 7,reiste før gruppene begynte.... Men hvis du følger med på hjemmesiden til Sunnmøre hundeklubb http://www.smhk.org/ ,så legger de sikkert ut resultatene snart
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar