Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden min ble beskylt for å ha angrepet en annen hund.

Nikitaf

Recommended Posts

Hva syntes dere oom dette?

I dag når jeg og veninna mi var ute på tur, så møter vi 2 Border collie, som ikke er så god venn med kita.. Kita har aldri gjort dem noe.. men en av de har flydd på kita, mens kita var i band å den var løs..

SElfølgelig er ikke de så gode venner da.. å hver gang vi møter de, så bjeffer de. DE har en voksen border collie å en valp.. den valpen har kita aldri gjort noe.. Den bjeffer hver gang vi møter de.. SIden den store hunden alltid gjorde det når vi møtte de.. Så det har jo påvirka .. men uansett..

Så sier ho dama, at valpen var så redd for kita siden kita hadde flydd på den .. DEt visste ikke jeg noe om , så sa de at det var mi søster som hadde vært på tur med kita når det skjedde.. JEg ringte ho.. Å det hadde hun ikke.. Så sier hun at kita er så farlig.. Så sier vi men hun hadde ikke gjort det , det må ha vært en annen hund.. vi sier også at den største hunden hun sin hadde jo flydd på kita ei gang, så sier ho at kita hadde vært inni hagen di si en gang å de hadde kaniner løse, å ho sin hund passa på de. så hunden ho sin trodde kita skulle ta den.. Men når hunden fly på kita var vi en helt annen plass.. Hun lyver jo egnetlig..

Så er ho så fekk , hun går forbi meg og kita å sier: Vi gidder ikke å hilse på kita ho er en dum hund. vi hilser heller på de andre snille hundene(veninna mi)..

Blir så sur på sånne folk? ho legger alt sylda på meg..

vi har ikke gjort noen ting..

Hva syntes dere?

Eller hva jeg kan gjøre?

SIden med ei gang jeg så noe så var det feil.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig?

Jeg synes du skal nyte våren og solskinnet. :whistle:

Drit en lang marsj i tøysemennesker. Livet er for kort til å la seg hisse opp over de små detaljene. :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig?

Drit en lang marsj i tøysemennesker. Livet er for kort til å la seg hisse opp over de små detaljene. :twitch:

Ja, har egentlig bare tenkt å ikke tenke noe pådet:P

blir jo bare litt sånn irritert inni meg:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
For å være helt ærlig?

Guds ord osv osv..

Amen!

Nei, er ingenting å bry seg om, har ei lignende dame med BC oppi her selv jeg, driter lang marsj i henne. Hennes problem at ho ikke liker hunden min. Ser jeg henne komme så går jeg bare videre rett forbi henne, gidder ikke stå å krangle om hvem sin hund som angrep hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ignorer de.

Får selv se at folk kan være redde for min hund. Han er verdens snilleste og har aldri gjort noe mot noen. Selv om får jeg spørsmål om han er snill, om han "tar" små hunder, om han biter (!).

Blir veldig oppgitt selv, men eg bare sier at snillere hund enn dette finner de ikke. Aksepterer de ikke det, går vi videre uten å bry oss.

Men skjønner jo folk blir skeptisk, er en stor og kraftig hannhund, men altså veldig veldig snill mot alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...