Gå til innhold
Hundesonen.no

Sammenslåing av gruppefinaler

jaktlykke

Recommended Posts

Tar opp tråden igjen jeg :rolleyes:

Jeg skjønner fremdeles ikke hva vitsen er med å slå sammen grupper - det er BIG 1 2 3 4 som plasseres ( nummerplatene står der i ringen i alle fall) og hvem skal de ta da? En fra hver gruppe? Blir jo litt snålt dersom en hund i gr. 7 er BIG 1 og en i gr 10 er BIG 2 liksom...?

Var og titta på resultatene fra Orre - der er alle gruppeplassert unntatt gr. 6/4 og 7. Gr. 6/4 var slått sammen med gr. 8 og gr. 7 var slått sammen med gr. 10.

Hvorfor er det bare i sammenslåingene de har fjernet en gruppe? I gr. 6/4 var det mange bikkjer med - var virkelig ingen "verdige" til å gå til BIG-finalen??

Jeg vet jeg tyter - men jeg ser overhodet ikke hva de prøver å oppnå ved å slå sammen gruppene på denne måten.

Har også sett annonser for kommende utstillinger der de slår sammen 3 og 4 grupper også. Lurer meg på hvordan det blir i BIG-finalen jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare i sammenslåingene de har fjernet en gruppe? I gr. 6/4 var det mange bikkjer med - var virkelig ingen "verdige" til å gå til BIG-finalen??

øJeg synes det er en veldig tåpelig endring, gruppene skulle bli dæmt hver for seg...

Kanskje jeg misforstår hva du mener, men gr 6/4 ble og slått sammen med en annen gruppe (slik som dere) derfor er det ingen BIG der... Eller mente du noe annnet?

Edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...