Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen flinke detektiver her?

icebluelagoon

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Jeg trenger hjelp til å finne en e-mail adresse.

Adressen jeg trenger tilhører Medtronic MiniMed, jeg trenger mailen til en bestilling av diabetesutstyr. Altså ikke til selve firmaet, men til den delen som mottar bestillinger.

Jeg skal bestille diverse utstyr til insulinpumpa mi, men jeg kan hverken finne mailadressen deres eller bestillingsskjemaet (så klarer dere å finne et bestillingsskjema er det også supert!), håper noen orker å hjelpe meg.

Har allerede lett rundt på nettet, men jeg er overhodet ikke noe god på å finne sånnt :rolleyes:

Noen veldig snille mennesker her inne?

:)

Skrevet
Hei!

Jeg trenger hjelp til å finne en e-mail adresse.

Adressen jeg trenger tilhører Medtronic MiniMed, jeg trenger mailen til en bestilling av diabetesutstyr. Altså ikke til selve firmaet, men til den delen som mottar bestillinger.

Jeg skal bestille diverse utstyr til insulinpumpa mi, men jeg kan hverken finne mailadressen deres eller bestillingsskjemaet (så klarer dere å finne et bestillingsskjema er det også supert!), håper noen orker å hjelpe meg.

Har allerede lett rundt på nettet, men jeg er overhodet ikke noe god på å finne sånnt :rolleyes:

Noen veldig snille mennesker her inne?

Er ikke dette noe apoteket eller fastlegen har ansvar for å hjelpe deg med?

Skrevet
Er ikke dette noe apoteket eller fastlegen har ansvar for å hjelpe deg med?

Ikke det jeg vet :)

Er uansett aldri hos fastlegen, har kun kontakt med sykehuset, men det er for sent å ringe dit nå ;-)

Apoteket har ikke noe med det jeg trenger å gjøre, får kun insulin og annet derfra.

Er innviklede greier ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...