Gå til innhold
Hundesonen.no

shopping på canis


MarieR

Recommended Posts

bruker ikke canis som forum lenger, siden hundesonen er bedre og mer oversiktlig synns jeg, men canis er en kjekk måte og shoppe utstyr, leker og gobiter på! nå har jeg brukt 200kr tilsammen på en wizzo freesbee, et utstillingskobbel og en hundefløyte...(skal tru om den funker.*tvile*) =)

syntes ikke prisen var så ille jeg..er jo VIP kunde der og får 10% avslag men skulle jeg handlet dette i dyrebutikken hade det blitt godt over 350 kr trur jeg! egentlig blir det 250..siden de er så idiotiske og ta 50 kr.porto...grrrrr!! [-X

flere som benytter seg av netbutikker eller? men må jo si at det er jo mye koseligere og gå¨rundt i en dyrebutikk og se på utstyr og sånn da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo posten som skal ha 50 kroner for å frakte pakka di hjem til deg da. Er det så ille? Du kan jo bare kjøre og hente den selv, hvis du tror det blir billigere :P

Forresten har jeg også bestilt en del ting på canis før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fløyta gjør ikke at bikkja kommer automatisk på innkalling allså. Man må liksom trene på at fløytelyden betyr det samme som 'kom'. (Men det veit du sikkert. Men det så ikke sånn ut..)

hehe veit det ja!! det var ironi. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vores lokale dyrebutikk skal lukke, de får det ikke til og kjøre rundt, så der er halv pris på alle saker. Gjett hvem som skal ned og shoppe der i morra :wink:

ÅÅ. det hørtes gøy ut!! Heldige deg! Du får fortelle hvilke superkjøp du fikk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en god del bøker på Canis :D Syns de har bra utvalg (ikke så bra som Amazone..) og de er raske :D Eneste er at noen titler er så kort tid inne at de forsvinner før jeg får somlet meg til å bestille. (Men da har Amazone dem :P Når det gjelder hundeutstyr ellers, så blir utvalget for lite syns jeg.. Halsbånd og sånt. :wink: Også er det mer gøy å gå i butikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt noe i og med at jeg ikke har hund, men jeg har flere ganger vært på nippet til å kjøpe ting jeg kanskje aldri får brukt bare for å HA det! :mrgreen: Men så har gjerrigheten tatt overhånd.. :D Jeg fikk jo 50 kr da jeg ble Alpha kunde, men det betaler bare portoen så da lot jeg heller en venninne som snart skal få hund bruke dem. Ellers ville de bare gått ut på dato til slutt, uten at noen hadde fått brukt dem. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...