Gå til innhold
Hundesonen.no

kattemor, tre kattunger

TollerRetriver

Recommended Posts

For snart to uker siden fikk den ene katten vår tre små kattunger. De vokser og har det greit.

Nå lurer du sikkert hva dette har med hund å gjøre.

Du skjønner, Dina og Pus er veldig gode venner. Pus er så vandt med at når hun får kattunger koser vi litt med kattungene. Derfor bryr hun seg heller ikke om Dina om hun stikker hodet ned i korgen og tar med seg en kattunge. Dina gjør ikke kattungene noe vondt, men for ca. en uke siden tok hun med den ene kattungen ut.

Jeg kjeftet på henne og tenkte at hun sikker ikke tok kattungen igjen. Nå har hun begynt å ta en kattunge av og til. Hun slikker bare på kattungen slik at den er helt våt når jeg må legge den tilbake igjen. (de skriker så mye at man hører jo hun har tatt en.)

Dette synes jeg er veldig irriternde og jeg er jo litt redd for at kattungene skal ble skadet når hun tar dem i munnen og bærer de ut av korgen.

Burde jeg få henne til å slutte?

Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kompostgjeder fra Biltema rundt kattelekene, kattestativet og kattedoen, for at Peico ikke skal komme til.

Vi har en liten kattunge som liker å leke, men litt fristed må han ha, siden Peico er 4 mnd og leken selv...

Kanskje gjerde inne kattekurven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...