Gå til innhold
Hundesonen.no

Pakita

kittykatt

Recommended Posts

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Knallfin var hun. Ligner frykelig på gamlehannen min, jeg tipper hun har noe Moel-blod i genene.. ? Kanskje? Hva skal du bruke henne til?

det er det ikke som jeg vet.. sjekke opp...

nå så holde vi oss til Lydighet og det grunnleggende frem til hun er 1 år.. så får vi se: har mest lyst til å bruke henne i søk i forhold til jobben og Røde Kors som side interesse. Ellers har vi noen som flytter inn på gård i sande som vi har fått låne sauene til så da blir det kanskje litt gjeting og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en skogtur i dag og i duskregnet.. Så non bilder til...

post-1946-1177524961_thumb.jpg

forøvrig i skrivende stunder så har frøkna nok en gang slengt seg i senga med teppe over og værdens beste bamse ved sin side.. Og meg.. Sofan selvfølgelig.. :D

post-1946-1177524913_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

17 Mai ja.. Gratulerer med dagen alle :icon_fun:

post-1946-1179430055_thumb.jpg

Pakita var med til drm for å se på barnetoget... hadde plassert bilen strategisk i tilfelle det ble litt for mye stress for henne. Men det gikk forbausende bra.. At det var masse mennesker brydde man seg ikke om, man la seg rett ned på plenen og lekte med tullipanene til barnetoget kom snikende.. Når musikken kom litt for nærme ble det noe ubehaglig merket jeg, men så fort de hadde passert var det å snike hode ut i gata og titte med store øyne og ører hva detta bråket egentlig var... Så en bra bra dag...

Ellers må man jo trene selvom det er selveste 17, så vi tok en tur i skogen med drm hundeklubb og drev med spor. Gikk fantastisk. hu fant spor og ballen som gevinst i enden av løypa med en gang... ble nesten litt overveldet her gitt :D:) ...

Å hva ellers kan man finne på, på en dag som dette.. stikke av med desserten???

post-1946-1179430062_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Omg, Lenge siden sist gitt..

10 mnd har gått, og bare 2 små usselige mnd igjen til Pakita fyller et helt år :icon_fun: .. tiden flyr, for en tid..mye slit, mye kos og mye moro.

Første løpetid har både kommet og godt.... så da var man i gang.

Ellers har man tatt steget opp på bronsemerke, og prøven nærmer seg med stormskritt... Ikke akkurat gildepølsenen til mutter's som var susen under løpetia for å si det sånn, men nå som hue har kommet på "rett" plass igjen er a utrolig villig og lærelysten...

Ellers er ball og katter toppen, men det som topper alt er Ekkorn.. Herregud, å høre mor rope det ordet.. Da er det Baj baj, stikker til skogs, ser etter dæ snart.. men ut å fange.. Å sitte under treet der selveste ekkornet er, er bare knall.. timesvis og timesvis. kom hit meg mat å vann a.. sitter her litt til..

Legge ut non bilder, men ikke så bra.. Må få meg et nytt kamra tror jeg.. Om ikke Tine får knipsa non snart da med sitt spreke kamra.

Non som lukter godt?

post-1946-1189799727_thumb.jpg

post-1946-1189799774_thumb.jpg

post-1946-1189799814_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...