siljestokka Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Hmm. Nå har mobilen min klikka totalt. . Så jeg tenkte å skaffe meg en ny en:P. Noen forslag? Er av den typen som ikke bruker den så mye. Så lenge man kan sende meldinger og ringe så er jeg nesten fornøyd . Men denne gangen så vil jeg ha en med så og si godt kamera. gjør heller ikke noe om den ser litt kul ut.
M.J Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Jeg har Sony Ericsson k800i og er veldig fornøyd Kameraet er heller ikke så verst.
Anettex Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 jeg har den w710i.. liten lett og hendig!
Guest 2ne Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 jeg har den w710i.. liten lett og hendig! Den har jeg og, og jeg er veldig fornøyd med den Særlig nå som jeg har klart å legge inn riktig innstillinger for e-posten.. hehe Mange mer eller mindre nyttige funksjoner har den og.. Skritteller, walkman, kamera - sånt er kjekt å ha i en mobil? *flirer* Batteriet er forholdsvis greit og, jeg brukte walkman-funksjonen i tillegg til vanlig bruk (et par telefonsamtaler og en hel haug med meldinger) når jeg dro til Danmark i påska, uten at den trengte lading på et par døgn allikevel.. Fiiiiine mobilen min
starlight Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Jeg kjøpte meg nettopp den nye til samsung..Husker ikke navnet i farten. 830 kanskje? eller noe sånt:P Rød, meeeget tynn, og tar ekstremt bra bilder. Flipp flapp i tillegg:) Foreløpig virker den veldig bra!
siljestokka Skrevet 15. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2007 Jeg har Sony Ericsson k800i og er veldig fornøyd Kameraet er heller ikke så verst. Den så litt kul .. Får se om det ikke blir en slik:P
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar