Sunlily Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Finnes det utstillinger der hunder med utstillingsfeil også kan bli med? Det hadde vært litt artig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Open show og Match Show(?) Vet ikke med den siste, men NRK hadde Open Show for Retriever i fjor (ikke for andre raser da riktignok) men der var det en klasse som het "turist" der hunder med bittfeil, fargefeil ovs kunne delta. Match Show har jeg ikke snøring på, så der må nok noen andre svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Open show og Match Show(?) Vet ikke med den siste, men NRK hadde Open Show for Retriever i fjor (ikke for andre raser da riktignok) men der var det en klasse som het "turist" der hunder med bittfeil, fargefeil ovs kunne delta. Match Show har jeg ikke snøring på, så der må nok noen andre svare Var det med uten papirer også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Var det med uten papirer også?? Njaa, ikke sikker, tror nok de måtte ha papirer, for mener at regnr måtte være med på påmeldingen. EDT; Wicked Sister (Pernille) vet kanskje mer om dette, for hun deltok. Det var selvfølgelig uoffesielt så jeg deltok ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Open Show Bichon Frisè har kommet med en ny kategori; HJemmehund. Det er for hunder som aldri har blitt stilt før.. Du kunne jo ha prøvd en gang!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Njaa, ikke sikker, tror nok de måtte ha papirer, for mener at regnr måtte være med på påmeldingen. EDT; Wicked Sister (Pernille) vet kanskje mer om dette, for hun deltok. Det var selvfølgelig uoffesielt så jeg deltok ikke selv. Hmmm.... Da har meg og Vesla sjansj... Men vet ikke om hun har utstillingsfeil da Men kan man se om dem har utstillingsfeil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Var det med uten papirer også?? Hun som eide Rocky (hunden) før hadde papirene men ville ikke gi dem til oss... Skjønner ikke hva hun skal med de da når hun ikke eier han mer... :angry2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Open Show Bichon Frisè har kommet med en ny kategori; HJemmehund. Det er for hunder som aldri har blitt stilt før.. Du kunne jo ha prøvd en gang!? Morsomt de har noe slikt da! Hmmm.... Da har meg og Vesla sjansj... Men vet ikke om hun har utstillingsfeil da Men kan man se om dem har utstillingsfeil??? Spør noen med golden, men bitt/farge feil burde være lette å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 8. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Open Show Bichon Frisè har kommet med en ny kategori; HJemmehund. Det er for hunder som aldri har blitt stilt før.. Du kunne jo ha prøvd en gang!? Ja! Men er det lov for hunder med utstillings feil også? Han har nemlig en svart klo og er rød på labbene, i skritet og rundt munnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Har du sjekket rasestandarden for bichon frisè? Ligger på www.NKK.no og der vil du finne ut om du (eller rettere sagt hunden :icon_fun: ) har utstillingsfeil. Der står det bl.a "sorte klør foretrekkes - et ideal som er vanskelig å oppnå". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Det er dumt...Vi fikk ikke papirene før vi hadde funnet navne...hihi... Men skulle dere deltatt hadde JEG personlig kommet og sett på vettu;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 8. April 2007 Rapporter Share Skrevet 8. April 2007 Morsomt de har noe slikt da! Helt enig, at alle skal få være med i gjengen Ja! Men er det lov for hunder med utstillings feil også? Han har nemlig en svart klo og er rød på labbene, i skritet og rundt munnen... Det med sort klo er ingen utstillingsfeil. Sorte klor er det man helst vil ha på en BF-utstilling. Jeg kunne hørt med arrangøren for disse showene om han har en sjangs, men ser ikke bort ifra at du kan ta han med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar