HanneJ Skrevet 4. April 2007 Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Er vel egentlig ganske ny her inne så jeg får presentere meg selv. Er ei jente på 15 år som kommer fra Trondheim. Har en Parson Russell Terrier ved navn Zorro. Han blir 9 måneder den 24. april, og feirer ett års dag - dagen før jeg fyller. I løpet av mitt liv har jeg hatt 8 hamstere, pinnedyr og kanin. Driver også aktivt med hest og har trenet mange travere! Jeg danser også jazzstreet og streetdance Mer om meg og Zorro finner du på hjemmesiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 4. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Har forresten en katt, ved navn Tjoms - som er sjefen i huset Han begynner vel å nærme seg en alder på 17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 4. April 2007 Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Velkommen. Fine dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 4. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 4. April 2007 Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Velkommen! Ja kjempe nydelige dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 4. April 2007 Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Velkommern, håper du trives! Ser du har lakt ut noen innlegg allerede Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 4. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2007 Velkommern, håper du trives! Ser du har lakt ut noen innlegg allerede Kos deg Takk! Har lagt ut noen innlegg ja Når man først er på et forum, er det ikke det som er pointet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. April 2007 Rapporter Share Skrevet 5. April 2007 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 5. April 2007 Rapporter Share Skrevet 5. April 2007 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar