Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogwalker

Wicked Sister

Recommended Posts

Nå har det seg sånn at jeg er inne i en periode med masse prøver og eksamener! Jeg har derfor ikke tid til å gå på tur med Maja, iallefall ikke så lang tur som hun fortjener. Derfor kan det bli litt knapt iogmed at foreldrene mine er i full jobb og ikke kommer hjem før på kvelden..

til saken: Er det noen som vet om en eller flere som tar med hunder på tur på dagtid?

Jeg har ikke mye erfaring med dette, så hva er det egentlig? Hvor mye pleier det å koste?

Evig takknemmelig for svar:)

EDIT; Vi bor på Bekkelaget i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg for hvem du bruker. Det er et par ordentlige cowboyer i Oslo som jeg og bekjente har truffet på; som slipper løs det de har med seg av hunder, har null kontroll, har "glemt" igjen en eller to ved flere anledninger og har måttet komme tilbake etter dem.

Fikk selv 10-12 hunder mot meg i full fart i skogen en gang, og det var ikke helt festlig - lufteren hadde null kontroll og stod der og brølte før hun gikk videre. Og dette var i et vilttett område.

Som eier er det uansett du som blir ansvarlig for hva hunden din gjør av skade/jakt/etc, så det lønner seg å sjekke VELDIG godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar sålangt:)

Hva med å alliere seg med en annen hundeeier i nærheten da? Som feks trenger helgepass/feriepass senere? En sprek pensjonist som har lyst på en turkamerat?
¨

Det høres ikke ut som en dårlig idee..får kanskje høre litt rundt! Kanskje det er noen unge jenter som meg selv som har lyst til å tjene noen kroner! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...