Rottis jentå Skrevet 21. Mars 2007 Rapporter Skrevet 21. Mars 2007 Hvordan trener du din hest? Jeg som har travere bruker galopp og trav intervaller en del, i tilleg rir jeg western så det er mye terping og "praktisk" turridning en del. Horsemanship bruker jeg mest på traverene for å ungå stress og kav på travdager. Hva gjør du?
Aya Skrevet 22. Mars 2007 Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Skal vi se.. Min ponnigutt, Lynet, red jeg inn- og opp- selv.. Og trente ekstremt mye på at han skulle gå frem for sjenkel, være myk og fin og godt trent fysisk. Vår trening bestod ca av tre dager på bane, med mye sideførende øvelser, voltetrening og også sprang, og tre dager med turer i skog og mark for å trene opp fysikken. En hviledag som regel.. Jeg red også endel konkurransehester, men da var det strengt tatt mest jeg som ble trent:p
Rottis jentå Skrevet 22. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2007 Hehe ja, vet alt om å ri "sportshester" det er like mye trimm for rytteren som for hesten, kanskje mer også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar