Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepensjonat nær stavanger


Rabalder

Recommended Posts

Jeg skal til de varmere strøk en ukes tid i sommer og Balder kan selvfølgelig ikke være med.

Er på leit etter et hundepensjonat i nærheten av stavanger/sandnes, gjerne et lite hjemmedrevet med lite stess.

Noen av dere jærboere som har forslag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye positivt om Hundens Vertshus som ligger mellom Sandnes og Ålgård. Det er ikke noen stor kennel, derfor sies det at hundene som er der får skikkelig god pleie og omsorg.

Takk :)

Hadde helt glemt av Hundens Vertshus, skal ta en titt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke hva kennelen heter, men oppdreterene mine bruken den og da MÅ den bare være bra! Den ligger i stavanger området en plass og det er typen til min oppdretters mor som eier det. Han er veldig flink og er mye sammen med dyrene, kjæresten hans er også mye der nede og koser og går mye tur med dyrene. Balder hadde nok fått det bra der, skal finne ut hav det heter der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke hva kennelen heter, men oppdreterene mine bruken den og da MÅ den bare være bra! Den ligger i stavanger området en plass og det er typen til min oppdretters mor som eier det. Han er veldig flink og er mye sammen med dyrene, kjæresten hans er også mye der nede og koser og går mye tur med dyrene. Balder hadde nok fått det bra der, skal finne ut hav det heter der :)

Flott :)

Er greit å ha litt å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt Balder et par uker :rolleyes::) Hadde det ikke vært for at Emilie og jeg skal ha 6 hunder i hus store deler av sommeren :)

Ja hadde du bare vært litt nærmere :P Jeg er litt sånn at jeg vil hente hunden med en gang jeg kommer hjem, men de fleste steder har jo faste tider for å hente hunden.

Velger jeg hundenes vertshus så kan jeg ikke hente han før utpå ettermiddagen på søndagen, nesten 1 døgn etter jeg har komt hjem(spørs om jeg overlever det :) ) Men det viktigste er jo at hunden har det bra mens jeg er borte så får jeg heller bare pine meg selv litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Randaberg Dyrepensjonat. Vi hadde Sokrates der i julen, og var storfornøyd. Vi fikk også lov til å hente han etter klokken 21, selv om dette ikke var vanlig. Og vi leverte han klokken 8 på morgenen. Der var de veldig obs på at hundene skulle gå sammen før de ble plassert i samme gård, og du kunne bestille turer hvis det var et ønske. legger ved link til hjemmesiden : dyrepensjonat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Randaberg Dyrepensjonat. Vi hadde Sokrates der i julen, og var storfornøyd. Vi fikk også lov til å hente han etter klokken 21, selv om dette ikke var vanlig. Og vi leverte han klokken 8 på morgenen. Der var de veldig obs på at hundene skulle gå sammen før de ble plassert i samme gård, og du kunne bestille turer hvis det var et ønske. legger ved link til hjemmesiden : dyrepensjonat

Takk, den har jeg ikke hørt om før. Så jo veldig bra ut på hjemmesiden. Nå ble det vanskelig og velge her, må ta meg en tur på besøk hos de som er nevnt her å se og kjenne på magefølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv jobbet på Kennel Zarstø og vet derfor hvilke rutiner de har og hvor nøye de er med hundene...

Synes dette er en kjempeplass jeg da:)

På sommeren er det til tider mye hunder...da kan det være vanskelig å få plass.

Men om hunden din er omgjengelig vil den kanskje passe sammen med noen andre snille hunder,slik at den har selskap sammen med dem.

De blir noen ganger luftet både av personale og ute i store luftegårder.Jeg luftet ofte hunder,og fikk beskjed dersom det var noen som trengte ekstra oppmerksomhet pga ny på kennel,pelsstell,sykdom,medisinering,eget for,og ulike ting.

Her har de erfaring med Rottweiler og Akita,og jeg ville følt meg trygg på å sette hunden der.

Samme med Vestpolen,der jeg kjøper hundemat nå.Dette er kjempehyggelige mennesker som har god erfaring med hund,og virker å ha et bra kennel annlegg.

Beste er jo å sjeke dem opp selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

heihei... Vi kunne sikkert passet ham :rolleyes: .. Har en ledig boks i stallen. Veldig stor plass;). Du må bare ta kontakt, viss du vil.

Men ellers så vet jeg om en plass på Orre. Vet ikke hvor bra den er. men det er ikke så mange hunder der, så den er sikkert bra;).

Tror kanskje trikanten hundesenter også passer hunder av og til www.trikanten.no .

Jeg er da litt i mot slike hundepensjonat da. Har hørt en del dårlig om å sette hunden inn på slike plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei... Vi kunne sikkert passet ham :rolleyes: .. Har en ledig boks i stallen. Veldig stor plass;). Du må bare ta kontakt, viss du vil.

Men ellers så vet jeg om en plass på Orre. Vet ikke hvor bra den er. men det er ikke så mange hunder der, så den er sikkert bra;).

Tror kanskje trikanten hundesenter også passer hunder av og til www.trikanten.no .

Jeg er da litt i mot slike hundepensjonat da. Har hørt en del dårlig om å sette hunden inn på slike plasser.

Takk for tilbudet, men Balder ser ut til å misstrives i stallen. Han blir redd når hester sparker i dørene o.l høye lyder. Han uler også i 3 døgn ++ når jeg reiser fra han på fremmed sted(seperasjonsangst)

Nå har det seg slik at hunden Balder egentlig skulle stått på pensjonat sammen med skal avlives rett etter påske, så da må jeg begynne å tenke på ny og se om jeg finner en plass som passer. Han må stå sammen med en annen snill hund og en plass der han kan ule uten å få massevis av kjeft, hvis ikke må jeg bare bli hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Takk for tilbudet, men Balder ser ut til å misstrives i stallen. Han blir redd når hester sparker i dørene o.l høye lyder. Han uler også i 3 døgn ++ når jeg reiser fra han på fremmed sted(seperasjonsangst)

Nå har det seg slik at hunden Balder egentlig skulle stått på pensjonat sammen med skal avlives rett etter påske, så da må jeg begynne å tenke på ny og se om jeg finner en plass som passer. Han må stå sammen med en annen snill hund og en plass der han kan ule uten å få massevis av kjeft, hvis ikke må jeg bare bli hjemme.

Ok, det er greit :) . Labbetuss er jo ganske snill da :)... For meg hadde det ikke gjort så mye om han hadde ult litt/en del. Men har naboer vettu <_< .. Klager på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...