Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk buhund

ellish

Recommended Posts

Nabo familien har lyst å skaffe seg buhund. De har god nok tid og er en aktiv familie. Men så fikk de høre at buhunden ikke var noen familie hund?? Er jo klart de blir bekymret når de hører slikt når de har ei lita datter..

Men stemmer dette da? Vi hadde buhund når jeg var liten og han lå vedsiden av krybba mi og passet på meg dag og natt ;) Lot oss leke med ham og glefset aldri! Vett ikke om det er så mange her inne som har erfaringer med buhund men om dere har, er ikke buhund en sosial og barne gla hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nesten fornærmet...selfølgelig er buhunden den perfekte familiehund. ;)

Buhunden egner seg perfekt som en aktiv familiehund! ;) Den trenger å få utløp for energien sin, og liker å ha arbeidsoppgaver, og gir man den det har man fort en harmonisk, fornøyd og meget trivel hund i hus. Buhunden er sosial og grei, barn må den selfølgelig tilvennes, men min ser ut til å skjønner når den har med barn og gjøre hvertfall. Da er han så rolig at ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo familien har lyst å skaffe seg buhund. De har god nok tid og er en aktiv familie. Men så fikk de høre at buhunden ikke var noen familie hund?? Er jo klart de blir bekymret når de hører slikt når de har ei lita datter..

Men stemmer dette da? Vi hadde buhund når jeg var liten og han lå vedsiden av krybba mi og passet på meg dag og natt ;) Lot oss leke med ham og glefset aldri! Vett ikke om det er så mange her inne som har erfaringer med buhund men om dere har, er ikke buhund en sosial og barne gla hund?

Hvis de skal skaffe seg buhund, kan de kontakte kennel Kimura ;) De holder til på nordheim(siden du bor i Haugesund, så vet du vel hvor det er? ;) ), så det er helt sikkert mulighet for å besøke deres hunder, og få mer informasjon om rasen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå bra:) jeg skal gi beskjed til dem at de kan få tak i den oppdretteren og kanskje ta seg en tur opp og se;) de kommer nok til å bli helt forelsket når de ser dem live! :rolleyes: Rota igjennom noen album i går for jeg savna sånn Topsy.. Da kom jeg over et bildet som jeg nesten måtte ha med! :Laugh:

Matbomsen.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...