Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


Margrete

Recommended Posts

Ei venninne har bodd på Sandmoen, og hun sier aldri mer. Det var veldig nærme motorveien, og dører som var vanskelige å låse/holde lukket. Med hunder som er glad i å komme seg ut, hadde hun konstant hjertet i halsen av frykt for at de skulle komme seg ut på veien. Men det var hennes erfaring.

Vet at hun har bodd et par ganger på en camping cirka en halvtime sør for Trondheim, som er litt vekk fra veien, ved et vann. Husker ikke navnet, men hun var veldig fornøyd med stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne har bodd på Sandmoen, og hun sier aldri mer. Det var veldig nærme motorveien, og dører som var vanskelige å låse/holde lukket. Med hunder som er glad i å komme seg ut, hadde hun konstant hjertet i halsen av frykt for at de skulle komme seg ut på veien. Men det var hennes erfaring.

Vet at hun har bodd et par ganger på en camping cirka en halvtime sør for Trondheim, som er litt vekk fra veien, ved et vann. Husker ikke navnet, men hun var veldig fornøyd med stedet.

Hvem i all verden har bestemt seg for å gjøre meg totalt forvirret i dag!?!? *ler* Oki, ikke sandemoen og ikke storsant, men nå ett sted som vi ikke vet navnet på, men som er en halvtime unna Trondheim, men har en liten innsjø... ;) Tett før jeg tar en besluttning på egenhånd her altså! Og vi hundefolk liker ikke at man tenker selv, så her trengs det hjelp!

Cavalita; var det bare dine flyturer på toalettet der som avskrekket, eller var det dårlig alt sammen. Se bort i fra at du kanskje ikke var helt i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden har bestemt seg for å gjøre meg totalt forvirret i dag!?!? *ler* Oki, ikke sandemoen og ikke storsant, men nå ett sted som vi ikke vet navnet på, men som er en halvtime unna Trondheim, men har en liten innsjø... ;) Tett før jeg tar en besluttning på egenhånd her altså! Og vi hundefolk liker ikke at man tenker selv, så her trengs det hjelp!

Cavalita; var det bare dine flyturer på toalettet der som avskrekket, eller var det dårlig alt sammen. Se bort i fra at du kanskje ikke var helt i form.

Gulvene var skjeve, på badet gikk det ikke ann å ta av dusjhodet på dusjen, så fikk ikke skylt hunden etter han hadde badet i saltvann ordentlig, måtte inn i dusjen selv og holde opp hunden.

sluken var høyeste punkt på badet, gulvet under toalettet laveste, toalettet satt veldig løst og hadde følelsen av å kjøre karusell når man skulle på do.

Madrassene i sengene var TYNNE! kjentes ut som om jeg hadde blåmerker over hele meg når jeg våknet om morgenen.

Dyrt var det også, 650 for et oppholdsrom, bad og soverom.

På sandmoen betalte vi rundt 550 for stue med skinnmøbler, kjøkkenkrok, stort bad med stor dusj, kabeltv på stua, (ingen tv og bare trebenker på oppholdsrommet på sandmoen), to soverom med tykke madrasser.

Anbefaler Storsand. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden har bestemt seg for å gjøre meg totalt forvirret i dag!?!? *ler* Oki, ikke sandemoen og ikke storsant, men nå ett sted som vi ikke vet navnet på, men som er en halvtime unna Trondheim, men har en liten innsjø... ;) Tett før jeg tar en besluttning på egenhånd her altså! Og vi hundefolk liker ikke at man tenker selv, så her trengs det hjelp!

I aim to confuse!

Skal i hvert fall sjekke hva den campingplassen het, i fall ikke trøndere her inne vet det.

EDIT: Øysanden camping, het den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvene var skjeve, på badet gikk det ikke ann å ta av dusjhodet på dusjen, så fikk ikke skylt hunden etter han hadde badet i saltvann ordentlig, måtte inn i dusjen selv og holde opp hunden.

sluken var høyeste punkt på badet, gulvet under toalettet laveste, toalettet satt veldig løst og hadde følelsen av å kjøre karusell når man skulle på do.

Madrassene i sengene var TYNNE! kjentes ut som om jeg hadde blåmerker over hele meg når jeg våknet om morgenen.

Dyrt var det også, 650 for et oppholdsrom, bad og soverom.

På sandmoen betalte vi rundt 550 for stue med skinnmøbler, kjøkkenkrok, stort bad med stor dusj, kabeltv på stua, (ingen tv og bare trebenker på oppholdsrommet på sandmoen), to soverom med tykke madrasser.

Anbefaler Storsand. ;)

Takk ;) Da bestiller jeg der i morgen, og holder deg ansvarlig for alt som kan gå galt *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst husmorferie. Her gjelder det å komme seg lengst mulig unna ;) Så får vi se om vi kan leke oss litt i LP ringen samtidig. Den tid den sorg

NKK Harstad? Eller NKK Tromsø? hehe ;)

Hvem i all verden har bestemt seg for å gjøre meg totalt forvirret i dag!?!? *ler* Oki, ikke sandemoen og ikke storsant, men nå ett sted som vi ikke vet navnet på, men som er en halvtime unna Trondheim, men har en liten innsjø... ;) Tett før jeg tar en besluttning på egenhånd her altså! Og vi hundefolk liker ikke at man tenker selv, så her trengs det hjelp!

Cavalita; var det bare dine flyturer på toalettet der som avskrekket, eller var det dårlig alt sammen. Se bort i fra at du kanskje ikke var helt i form.

Vi hadde ikke problemer med dørene på den hytta vi bodde på.. Ikke la vi merke til motorveien heller i større grad, det står jo den digre skjermveggen der, liksom ;) Og hyttene har dusj.. Og det er en sånn gul lavpriskjede-sak rett ovenfor resepsjonen på hyttefeltet.. Og de har veldig god hamburger på Esso'en.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK Harstad? Eller NKK Tromsø? hehe ;)

Tromsø er ikke før til høsten igjen og i Harstad er det dårlige dommer... Så hva gjør en stakkars? Jo reiser til Trondheim, når akutt behov for ferie kom ETTER anmeldelsen til Bergen gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø er ikke før til høsten igjen og i Harstad er det dårlige dommer... Så hva gjør en stakkars? Jo reiser til Trondheim, når akutt behov for ferie kom ETTER anmeldelsen til Bergen gikk ut.

Tur-retur Trondheim er jo nesten bare en dagstur det ;) Og det er vel noen utstillinger i Sverige og, om damen ønsker seg ferie? Kan være harry og handle litt og da *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur-retur Trondheim er jo nesten bare en dagstur det ;) Og det er vel noen utstillinger i Sverige og, om damen ønsker seg ferie? Kan være harry og handle litt og da *flir*

hehe... skal til sverige i slutten av juli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø er ikke før til høsten igjen og i Harstad er det dårlige dommer... Så hva gjør en stakkars? Jo reiser til Trondheim, når akutt behov for ferie kom ETTER anmeldelsen til Bergen gikk ut.

Bowie ba meg tipse deg om at SBK har utstilling 5. mai... :angel: Like langt, motsatt retning, dah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK Harstad? Eller NKK Tromsø? hehe ;)

Vi hadde ikke problemer med dørene på den hytta vi bodde på.. Ikke la vi merke til motorveien heller i større grad, det står jo den digre skjermveggen der, liksom ;) Og hyttene har dusj.. Og det er en sånn gul lavpriskjede-sak rett ovenfor resepsjonen på hyttefeltet.. Og de har veldig god hamburger på Esso'en.. hehe

Som sagt, jeg har bare min venninnes forklaring å gå på. Det kan jo hende det er forskjell fra hytte til hytte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...