Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


Margrete

Recommended Posts

Stevneplassen er vel på Leangen? Iallefall der den var i forfjord:p Og dit er det veldig lett å komme seg med bil/buss fra overalt i Trondheim nesten.. Jeg har verdens beste overnattingssted: pappa:p Pappaer er kjekke å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde den lå langt unna stevneplassen jeg. Jeg kikket på den før ser du. Men nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg er lommekjent i Trondheim ei heller hvor stevneplassen er...

Det er ingen campingplasser veldig nær stevneplassen. Du har som nevnt Sandmoen sør for byen - men jeg ville kanskje like gjerne ha sjekket ut Storsand og Vikhammer, som ligger i retning nord. Kortere til Leangen, og lettere å finne fram også, vil jeg tro.

Men det er ikke snakk om gangavstand fra noen av dem akkurat... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke sandmoen på heimdal? Det er jo ganske langt fra stevneplassen, men såvidt jeg vet er det ikke så mange campinger i umiddelbar nærhet til leangen. Tenkte på flakk camping også men den ligger vel omtrent like langt unna (halvannen mil) men jeg vet ikke hvem av dem som det er enklest å komme seg til og fra. Vikhammer camping ligger litt nærmere igjen tror jeg. Men er ikke så veldig kjent i trondheim.

Felles for de nevnte er at de ligger iallefall en mil unna leangen.

Vikhammer camping

flakk camping

Edit: ser jeg er veldig treig til å svare.. Jaja sånn går det når man sitter på msn samtidig hehe :icon_redface: (ikke kunne jeg adressene heller så måtte google)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke sandmoen på heimdal? Det er jo ganske langt fra stevneplassen, men såvidt jeg vet er det ikke så mange campinger i umiddelbar nærhet til leangen. Tenkte på flakk camping også men den ligger vel omtrent like langt unna (halvannen mil) men jeg vet ikke hvem av dem som det er enklest å komme seg til og fra. Vikhammer camping ligger litt nærmere igjen tror jeg. Men er ikke så veldig kjent i trondheim.

Felles for de nevnte er at de ligger iallefall en mil unna leangen.

Vikhammer camping

flakk camping

Edit: ser jeg er veldig treig til å svare.. Jaja sånn går det når man sitter på msn samtidig hehe :icon_redface: (ikke kunne jeg adressene heller så måtte google)

Sandmoen ligger nærmere en Flakk, bare så det er sagt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ifølge de treffene jeg fikk på gulesider :icon_redface: Men søkte sikkert på litt feil adresse eller noe.

Problemet med Flakk er at man må snegle seg gjennom hele sentrum på vei til Leangen. Fra Sandmoen kan man kjøre utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Flakk er at man må snegle seg gjennom hele sentrum på vei til Leangen. Fra Sandmoen kan man kjøre utenom.

Ja det så jeg og da går det jo selvsagt mye treigere. Jeg hang meg litt opp i antall km tror jeg :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Stevneplassen er vel på Leangen? Iallefall der den var i forfjord:p Og dit er det veldig lett å komme seg med bil/buss fra overalt i Trondheim nesten.. Jeg har verdens beste overnattingssted: pappa:p Pappaer er kjekke å ha.

Derfor syns jeg du skal komme til NKK Trondheim i år! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke Trondheim en så stor by at man bruker mer enn 10-15 minutter fra Heimdal til Leanger vel? :rolleyes: Vi var på Sandmoen i oktober, var helt greie hytter og et helt greit område å lufte hundene på, og det kosta ikke altfor mye :icon_redface: Man må vel heller ikke kjøre i sentrum for å komme til Leangen? Tar man ikke omkjøringsveien eller hva det heter da? (husker ikke helt hvordan vi kjørte til Leangen, men ligger ikke det i nærheten av Ikea da? Vi var jo der noen ganger.. Og kjørte aldri i sentrum på vei dit? Tror jeg? :unsure: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næi fra sandmoen slipper man sentrum. :icon_redface: Man kan velge å kjøre gjennom ja - men også å kjøre utenom og det går fortere enn å kjøre gjenom.

Nhå ble jeg forvirret! Her hadde en enkel sjel funnet ut at hun skulle bo der, for noen sa at det var kortest i minutter... men nå kommer noen andre å sier at det andre stedet er kortere i minutter og DA blir en enkel sjel veldig forvirret skal jeg si dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nhå ble jeg forvirret! Her hadde en enkel sjel funnet ut at hun skulle bo der, for noen sa at det var kortest i minutter... men nå kommer noen andre å sier at det andre stedet er kortere i minutter og DA blir en enkel sjel veldig forvirret skal jeg si dere!

:icon_redface:

Altså - for å oppsummere: Det er strengt tatt ett fett om du bor på Sandmoen, Storsand eller Vikhammer. Det tar omtrent et kvarter å kjøre fra alle stedene, og du slipper å kjøre gjennom sentrum.

Det siste må du derimot dersom du velger Flakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi - cavalita nevnte noe om rusjeturer på doskåla på hyttene på storsand, og det kan være andre ting hun har fått "traumer" av også :) Så hun annbefaler nok sandmoen ja :)

Ta sandmoen du :icon_redface: Hva skal du på NKK trondheim forresten? LP eller uts? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi - cavalita nevnte noe om rusjeturer på doskåla på hyttene på storsand, og det kan være andre ting hun har fått "traumer" av også :) Så hun annbefaler nok sandmoen ja :)

Ta sandmoen du :icon_redface: Hva skal du på NKK trondheim forresten? LP eller uts? ;)

Først og fremst husmorferie. Her gjelder det å komme seg lengst mulig unna :) Så får vi se om vi kan leke oss litt i LP ringen samtidig. Den tid den sorg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Christine, kanskje jeg skal komme en tur? Ville gjerne funnet noen å haike med fra Osloområdet isåfall, er så kjedelig for lille knotten å ta tog helt fra Stavanger til Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Christine, kanskje jeg skal komme en tur? Ville gjerne funnet noen å haike med fra Osloområdet isåfall, er så kjedelig for lille knotten å ta tog helt fra Stavanger til Trondheim.

Hun kjører med meg, så forbered deg på besøk Christine :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...