Line_ Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Skrevet 5. Mars 2007 Konkurrerer Agility************ Konkurrerer Lydighet************** Trener Agility******************* Trener Lydighet*************************************** Trener Rundering********** Trener spor****************** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling******************** Konkurrerer Utstilling********************* Snørekjører******* Jakt****** Freestyle** Blodspor*********** Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Turkamerat************** Gjeting**** Kløving (og pulk?)****** Terapihund* Apportering**
MarieR Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Skrevet 5. Mars 2007 Konkurrerer Agility************ Konkurrerer Lydighet************** Trener Agility******************* Trener Lydighet*************************************** Trener Rundering********** Trener spor****************** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling********************* Konkurrerer Utstilling********************** Snørekjører******** Jakt****** Freestyle** Blodspor*********** Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Turkamerat*************** Gjeting**** Kløving (og pulk?)******* Terapihund* Apportering** Oppdatert liste fra min side...
Karine Skrevet 5. Mars 2007 Rapporter Skrevet 5. Mars 2007 Konkurrerer Agility************* Konkurrerer Lydighet************** Trener Agility******************** Trener Lydighet**************************************** Trener Rundering*********** Trener spor****************** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling********************* Konkurrerer Utstilling*********************** Snørekjører******** Jakt****** Freestyle*** Blodspor*********** Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Turkamerat*************** Gjeting**** Kløving (og pulk?)******* Terapihund* Apportering** Med Lassie trener jeg og konkurerer i agility og freestyle. Fenris trener jeg i LP, freestyle, agility og rundering.
Jane Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Konkurrerer Agility************* Konkurrerer Lydighet*************** Trener Agility******************** Trener Lydighet***************************************** Trener Rundering*********** Trener spor****************** Konkurrerer Spor** Trener Utstilling********************* Konkurrerer Utstilling*********************** Snørekjører******** Jakt****** Freestyle*** Blodspor*********** Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Turkamerat*************** Gjeting**** Kløving (og pulk?)******* Terapihund* Apportering**
Imre Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Konkurrerer Agility************** Konkurrerer Lydighet**************** Trener Agility********************* Trener Lydighet****************************************** Trener Rundering************ Konkurrerer rundering* Trener spor******************* Konkurrerer Spor*** Trener Utstilling********************* Konkurrerer Utstilling************************ Snørekjører******** Jakt****** Freestyle*** Blodspor************ Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Turkamerat**************** Gjeting**** Kløving (og pulk?)******* Terapihund* Apportering** Imre; konkurerrer i lydighet, trener rundering (skal snart konkurrere - i april) og så trener vi spor en sjelden gang. Zorro; trener lydighet og rundering. Skal snart begynne å trene agility samt ska nok konkurrere i alle 3 grener i löpet av sommeren. Han skal også få teste på litt spor bare snöen blir borte Falco; konkurrerer i lydighet, agility, spor og utstilling. Og så har han også begynt å trene rundering. Han får også dra ungene på akebrett på vinteren. Vi kommer også til å teste alle 3 på blodspor under året.
tm100021 Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Konkurrerer Agility************** Konkurrerer Lydighet**************** Trener Agility********************* Trener Lydighet****************************************** Trener Rundering************ Konkurrerer rundering* Trener spor******************* Konkurrerer Spor*** Trener Utstilling********************** Konkurrerer Utstilling************************** Snørekjører******** Jakt****** Freestyle*** Blodspor************ Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Turkamerat**************** Gjeting**** Kløving (og pulk?)******* Terapihund* Apportering**
Guest Snusmumrikk Skrevet 6. Mars 2007 Rapporter Skrevet 6. Mars 2007 Konkurrerer Agility************** Konkurrerer Lydighet**************** Trener Agility********************* Trener Lydighet****************************************** Trener Rundering************ Konkurrerer rundering* Trener spor******************* Konkurrerer Spor*** Trener Utstilling********************** Konkurrerer Utstilling************************** Snørekjører******** Jakt****** Freestyle*** Blodspor************ Trener IPO* Hundekjøring**** Kun Selskapshund Turkamerat**************** Gjeting**** Kløving (og pulk?)******* Terapihund* Apportering** Se Shilamon, du er ikke alene om å trives i vinterkulda! Driver en del med hundkjøring har blitt litt sporadisk i år siden jeg ikke har spann selv, men en del blir det da. Var mer aktiv i fjor og forfjor. Kjørte bl.a. et løp (langdistanse) i fjor. Har jo drevet med lydighet (konkurranse) og agility også, men ettersom jeg ikke har trent det på tre år fordi bikkja bor hos foreldrene mine nøyde jeg meg med å sette stjerne på hundekjøring jeg.
Fanny Skrevet 7. Mars 2007 Rapporter Skrevet 7. Mars 2007 Konkurrerer Agility********* Konkurrerer Lydighet************ Trener Agility********** Trener Lydighet*************************** Trener Rundering********* Trener spor*********** Konkurrerer Spor*** Trener Utstilling********* Konkurrerer Utstilling************* Snørekjører******* Jakt****** Freestyle*** Blodspor****** Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Tur kamerat**** Gjeting*** Kløving (og pulk?)*** Terapihund*
LouDan Skrevet 11. Mars 2007 Rapporter Skrevet 11. Mars 2007 Konkurrerer Agility********** Konkurrerer Lydighet************ Trener Agility*********** (trener med en, konkurrerer med en) Trener Lydighet**************************** Trener Rundering********* Trener spor*********** Konkurrerer Spor*** Trener Utstilling********* Konkurrerer Utstilling************** Snørekjører******** Jakt****** Freestyle**** Blodspor******* Trener IPO* Hundekjøring*** Kun Selskapshund Tur kamerat**** Gjeting**** Kløving (og pulk?)**** Terapihund*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar