Gå til innhold
Hundesonen.no

Healere, virker det ?


Hilde Dyrehvisker - Healer

Recommended Posts

Det er klart at jeg må være et av unntakene. Det finnes jo ingen annen forklaring vel? Healere er jo uten unntak kvakksalvere og svindlere hele gjengen :twitch:

Det finnes som kjent mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder. Å kontant avvise alt som ikke lar seg bevise via naturlover og vitenskap er i beste fall naivt. Men at det skal være så mange som man gir inntrykk av ifølge demselv og deres annonser tror ikke jeg heller på. Jeg har møtt flere, hvorav to i hver sin ytterkant. Jeg vet og kan ikke nok til å påstå noe jeg, men har lært meg at å være åpen men samtidig kritisk er lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror med fordel flere kunne hatt nytte av å lese linken Akela la ut i en av disse diskusjonene tidligere, om hvorfor slike ting "funker"...

Jeg har tidligere tilhørt "tvilerene". Jeg vet jo at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi forstår osv, og at det finnes folk med spesielle evner. Men- jeg synes det i det siste har dukket opp et utall av slike folk, og når man t.o.m. kan ta utdannelse og "lære" seg dette, blir det litt suspekt for meg... Tro kan flytte fjell, og jeg er sikker på at om man ønsker å tro på dette, klarer man å finne "bevisene"man trenger for å bekrefte troen sin.

Som sagt - jeg tror det finnes et fåtall mennesker med evner vi "vanlige" ikke kan forstå, men jeg tror og at det finnes et utall kvakksalvere som kanskje tror på egne evner, men som ikke har en dritt å tilby, annet enn skyhøye priser...

En bekjent av meg fikk tilbud om å gå til en såkalt dyreprater, og takket ja for å dekke sin nysgjerrighet. Hun hadde en hund som slet med en del adferdsproblemer, og fikk beskjed av denne dyreprateren om at det kom av en smertefull hofte, som hunden hadde slitt med siden den var valp. Eier tok så hunden med til vet. men ingen feil var å finne ved hoften. Hun ringte så tilbake til dyreprateren, men fikk da beksjed om at det selvfølgelig ikke var noe feil med hoften nå, for den hadde hun leget... :twitch:

Når det gjelder adferdsproblemene ble de gradvis bedre etter utallige timer med jobbing i samarbeid med en som kan adferd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...