WheatenMali Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Jeg skal dra å se på utstillingen 28.07(torsdagen) som arrangeres av Klubben for større selskapshunder, men jeg finner ikke ut hvor den skal være!! Det står bare Osloområdet, noen som vet hvor den skal være? Og noen som har oversikt over når de forskjellige rasene går? (vil se wheaten terriern og sheltien ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Vet ikke hvor den skal være nei... Og sheltien kan ikke delta på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 23. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 tenkte ikke over at jeg har søkt på utstillinger for wheaten Tenkte at alle raser var med Noen andre som vet hvor den er og når wheaten går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 26. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2005 Hvis noen andre lurer så har jeg endelig fått svar: Utstillingen er på Rud Hauger ved Sandvika Du kjører E16 mot Hønefoss og det er ca 3-4 km oppover den veien og så er det skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar