Gå til innhold
Hundesonen.no

aussie valp..

Aya

Recommended Posts

Den er ikke så aktiv som du påstår - den er betydelig mindre aktiv enn en Aussie og mer enn en Cavalier.

Er ikke det å sammen ligne den med en cavalier????

Det er du som krangler ikke jeg :wink: For det nytter ikke å si at en kooiker blir roligere hvis en ikke leker med den som valp! #-o En kooiker er en aktiv rase som har rett på masse trim! Da skaffer man seg ganske enkelt ikke den rasen hvis man ikke har planer om å aktivisere den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg si da?? vi har fått en hannhund i hus fra en som hadde verdens beste unnskyldning til ikke å ha han lengre.

"han er for avhengig av meg, jeg har ikke tid til å gå tur med hanog han raserer huset hvis jeg lar han være alene hjemme"

er det virkelig en grunn til å gi hunden tilbake til oppdretter??

men han kom aldri tilbake til oppdretteren sin for hun ringte meg og spurte om jeg ville ha han, så nå bor han hoss oss.

synes folk bør tenke seg godt om før de kjøper seg en valp jeg. :wink:

=D> =D> =D>

Ja så absolutt...

Jeg hadde også en slik en for en stund siden. De kom tilbake med hunden fordi de ikke trodde at det skulle være så mye arbeid med å trene den til å f.eks tisse ute...

Men når jeg traff dem første gangen og ellers før de kjøpte hunden virket de sååå klar for hund og alt det bar med seg... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...