lille_christine Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Noen som har phalène/papillon her ? Jeg har blitt så nysgjerrig på denne rasen, og skulle likt å vite mer om den. Og hva er forsjellen på de to rasene? utenom ørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 1. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Jeg har en Papillon. Eneste forskjellen er ørene. Papillonen stammer faktisk opprinnelig fra Phalenen. Du kan lese om rasen på NMHK sine sider under Papillon. Der står det ganske godt skrevet. NMHK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 1. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2007 Jeg har en Papillon. Eneste forskjellen er ørene. Papillonen stammer faktisk opprinnelig fra Phalenen. Du kan lese om rasen på NMHK sine sider under Papillon. Der står det ganske godt skrevet. NMHK Nå har jeg vært der å lest Hva synes du om rasen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Jeg har en papillon og er vel den eneste på hundesonen (tror jeg?) som har phalène! Nydelige små skapninger altså! Du kan lese mer om dem/oss på hjemmesida vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Jeg har en papillon og er vel den eneste på hundesonen (tror jeg?) som har phalène! Nydelige små skapninger altså! Du kan lese mer om dem/oss på hjemmesida vår! Nei du er ikke den eneste, jeg har jo å phalene, Loppa Syns phalene er en veldig herlig rase, du kan jo lese mer om hun på vår hjemmeside å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 2. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Takk for svar! Alltid hatt så utrolig lyst på en phalène, men vil lære litt mer om de. Så om jeg finner en fin oppdretter, blir det muligens en liten valp på meg til sommeren Noen som har noen tips til oppdrettere? Må gjerne dele positive og negative erfaringer med meg EDIT: Noen som har erfaringer fra de her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Nei du er ikke den eneste, jeg har jo å phalene, Loppa Syns phalene er en veldig herlig rase, du kan jo lese mer om hun på vår hjemmeside å Haha! Hadde jo helt glemt det bort jeg! Offameg altså! Jaja! Jeg var den eneste ganske lenge da! Tror jeg! Takk for svar! Alltid hatt så utrolig lyst på en phalène, men vil lære litt mer om de. Så om jeg finner en fin oppdretter, blir det muligens en liten valp på meg til sommeren Noen som har noen tips til oppdrettere? Må gjerne dele positive og negative erfaringer med meg EDIT: Noen som har erfaringer fra de her? Jeg har jo ikke hatt noe hund fra henne, men kjenner litt til henne! Har veldig godt inntrykk! Virker som en seriøs og flink oppdretter! Hadde ikke vært redd for å kjøpe valp fra henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Freetains har fine og gode hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Freetains har fine og gode hunder. Loppa er fra Freetains - http://www.freetains.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Loppa er fra Freetains - http://www.freetains.com/ Åh, så moro. Hvem er foreldrene hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Se her - http://home.no.net/tinesnl/dette_er_faren_til_loppa.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2007 Aha, de er kjempefine begge foreldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 5. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Har sendt mail til Kimberbells kennel og Freetains kennel, men har kun fått svar av Kimberbells. Hun skal antagelig sette valper på den ene tispa nå snart, så det blir evt lev. klare valper juni/juli. Er første gang denne tispa settes kull på, men er sjekket for patella og pra. Måtte bare dele det med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Anne Grethe fra freetains svarer nok ... Hun pleier ihvertfall det men noen ganger tar det litt tid Skal du ha valp fra Kimberbells kennel eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 5. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Anne Grethe fra freetains svarer nok ... Hun pleier ihvertfall det men noen ganger tar det litt tid Skal du ha valp fra Kimberbells kennel eller? Har som sagt ikke snakkes med Freetains, så har ikke tatt de med i vurderingen Så har jo ikke heelt bestemt meg enda, men mye tyder på at jeg kommer til å kjøpe, bare jeg finner ut hvilken oppdretter jeg skal velge EDIT: Må bare si at Loppa er helt nyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Nå har jeg vært der å lest Hva synes du om rasen? Jeg er kjempefornøyd Det er en hund det ligger enormt potensiale i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Ok, blir spennende Ja, Loppa hun er mega herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Kan ta litt tid med Anne Grethe ja. Det beste er egentlig å ringe til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Kan ta litt tid med Anne Grethe ja. Det beste er egentlig å ringe til henne. Ja, signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 6. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2007 Bente fra Kimberbells er en seriøs oppdretter, så om du ender opp med valp derfra får du helt sikkert en flott hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 6. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2007 Jeg vil drive med utstilling, og synes begge oppdretterne virker seriøse. Hvem hadde dere valgt? Trenger bare litt synspunkter fra andre hold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 6. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2007 Hehe! Det tror jeg egentlig sier seg selv, når du ser hvem som anbefaler hvem! Så av de to oppdretterene ville nok jeg gått for Kimberbells! Men nå er det jo veldig mange andre flinke oppdrettere der ute da! Er bare det at de fleste har nesten bare papillonkull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 6. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2007 Hehe! Det tror jeg egentlig sier seg selv, når du ser hvem som anbefaler hvem! Så av de to oppdretterene ville nok jeg gått for Kimberbells! Men nå er det jo veldig mange andre flinke oppdrettere der ute da! Er bare det at de fleste har nesten bare papillonkull! Hun fra Kimberbells virker utrolig hyggelig. Det synes jeg også er viktig. Begynner å glede meg jeg nå, er ganske sikkert at jeg skal ha en valp Håper jeg får masse hjelp når det gjelder utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2007 Hehe! Det tror jeg egentlig sier seg selv, når du ser hvem som anbefaler hvem! Så av de to oppdretterene ville nok jeg gått for Kimberbells! Men nå er det jo veldig mange andre flinke oppdrettere der ute da! Er bare det at de fleste har nesten bare papillonkull! Jeg anbefaler ikke bare for at jeg har hund derfra altså! Jeg vet ikke noe om den andre oppdretteren, men Anne Grethe fikk jo to verdensvinnere nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar