Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva slags klesstil har du?


Aya

Recommended Posts

Jeg liker veldig godt å kle meg opp når jeg skal noe osv. Og på skolen og i hverdagen så er jeg normalt kledd, ofte i dongri skjørt,svarte bukser med en genser/topp til.

Hjemme år jeg barei college bukser og college gensere. SLAUR med andre ord.

På fest er det litt mer dilldall og jeg ELSKER smykker, så det har jeg tusenvis av. Samt vesker, har veskedilla.

Sko har jeg også en del av, men er ikke av den "verste" typen.

Sminke MÅ jeg ha på meg, men bare kajal og maskara. Kajal klarer jeg meg ikke uten, jeg syns det er vanskelig å ha øyenkontakt med andre når jeg ikke har kajal på meg for jeg føler meg naken uten.

Til fest er det hele pakken med sminke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, på skolen og hjemme er det joggebuksa og samme gensere som Christine nevnte (we for det meste).

Men kjøper masse topper på H&M også da..

Når jeg skal ut prøver jeg å ta på meg jeans og en topp da..

Sminke, hjemme på lørdag/søndag går jeg uten er faktisk veldig deilig innimellom. Ellers når jeg skal på skolen/ut ovs må jeg ha det på.. Men bruker ikke så mye da, foundation for å jevne ut huden + mascara og dipliner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Hmmm... Her går det litt på merkene :)

Synes at Peak Performance har mye fint(derfor har jeg også 6-7 peakgensere :)), ellers så liker jeg Tiger Jeans og tiger belter(jepp, har 5 av dem :P). Lindeberg er alltid en vinner, og så selvsagt Lacoste da, hehe. Så kjøper altså stort sett klær på Peak Performance, Companys, Lacoste, T12, Fellini osv.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..jeg får vel innrømme at jeg er ganske så opptatt av mote ;) Jeg har ofte på meg: tights, joggebukser, baggye hettegensere, smale jeans og genserkjoler! Jeg har endel klær fra: Top Shop, Bik Bok, Diesel, Miss Sixty, Replay, Fornarina, Lindeberg og H&M

Jeg har egentlig ikke noe spesiell stil:P?

Ihåret har jeg ofte bånd, løst eller hestehale..Sminke er et MUST! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de samme klesplagga år etter år... Jeg er kjent for å ikke like å shoppe. Jeg har ikke noen bestemt stil. Jeg synest det er flaut å ta meg en tur ut på byen fordi jeg ikke har klær. De fine klærna jeg går i nå for tida (som i går kveld) er ei svart trang bukse (som jeg har kjøpt sellv! kjempe fornøyd!) og en svart genser meg litt rare "blonder" som jeg har kjøpt selv og en singlett med gull striper jeg fikk til jul! Det går jeg i på fest liksom :unsure: Søstera mi er sinsykt flink til å sette sammen klær og hun er alltid nydelig! Hvis hun sier noe er fint på meg, går jeg i det. Jeg kjøper billige blær, så jeg sparer litt penger. Ofte er jeg ikke fornøyd, men det var jo så billig tenker jeg... Typisk meg... :wallbash: Ellers går jeg i flees eller vanlig olabukser og vanlig genser. Jeg ELSKER dressen min! Men går bare i den når jeg jobber ute eller med hunden.

Sminken består av eyeliner og maskara. På fest spanderer jeg litt nøytral øyenskygge og kanskje vis min veninne er heldig tar jeg på et lite lag med helt nøytral brunkrem(sjelden). Men så går jo jeg veldig sjelden ut på fest.

Håret mitt kunne vert kanske kult egentlig, siden jeg har søster som er frisør og er veldig flink! Jeg har kort på toppen og lengde under. Hadde jeg brydd meg mer kunne jeg bare vert rå tøff med denne frisyren! Hvis jeg bare hadde hatt gidda å tatt litt voks i eller noe. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg vil ha lang hestehale! Så nåå legger jeg ned håret bevisst. Jeg skifter litt farger ;) nå har jeg mørke brunt med orange striper!

Sånn ser jeg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... dongribukse og hettegenser er jeg vel mest kjent som.. øyenskygge etter klærene og eyeliner og maskara er et must.. håret i bøyle, oppsatt eller tupert og rufsete..

til fest er det som regel en utringet topp og dongribukse.. ekstra med sminke.. smykker og annet tilbehør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...