Gå til innhold
Hundesonen.no

Alt er ødelagt :(


Henriette

Recommended Posts

For 2 dager siden, så oppførte sambo seg så rart, nesten fraverende, dagen gikk som normalt nesten, men i 10-11 tiden på kvelden mens han er ute får jeg meldin fra han om at han vil ha en pause, bare sånn plutseli midt på kvelden.

Jeg måtte da flytte hjem til min mor, hvor det er meget trangt, og nå virker det ut som hun er sur også...

Så jeg vil ut herfra også, hva gjør man da, alene, må sikkert si opp jobben da jeg ikke kommer med dit lenger, ingen plass og bo, og jeg er fortsatt hodestups forelska i en som ikke har følelser for meg lenger.

Men han vil prøve da, så om han får følelser igjen, nå når vi er fra hverandre så blir egentli alt bra igjen, men hva er sjangsen for det liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, her skjedde det, han kom krypende tilbake etter en uke of spurte om vi ikke kunne prøve igjen.. Jeg prøvde å bare tenke på meg selv den uka og vise at jeg ikke var avhengig av han, dro hjem en tur, var med venner, trente og hadde det morro. Kanskje moren din egentlig bare er bekymret for deg, og det er derfor hun blir litt mutt? Hvis ikke han vil prøve igjen, trenger ikke det bety at alt er ødelagt. Prøv å tenk på de tingene du har savnet i forholdet, og tenk på at nå kan du gjøre alt dette. Du trenger ikke være alene resten av livet, du er ung og har alle muligheter foran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en type som 'tar opp' slike ting per sms noe å ta vare på?

Forresten; DET er jeg enig i. Sms er en feig måte å ta opp ting på, og vitner om en feig og umoden fyr. Du klarer deg bedre uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en type som 'tar opp' slike ting per sms noe å ta vare på?

Ja faktisk, han turte ikke gjøre det pga at jeg detter sammen, lå hele natta å hyper ventilerte, men han var der og holdt rundt meg, gråt med meg, dagen etter kjørte han meg på jobb.

Så jeg har ikke gitt opp helt, men det er vanskelig å plutseli vere uten han etter å ha bodd sammen i 9 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk etter hvor mange ganger du har tenkt "bare jeg hadde vert singel" eller åh.. "hadde vert litt herlig å vert singel". Hvem har ikke tenkt den tanken? Det har jallefall jeg gjort! Nyt det mens du har singel livet! Mange binder seg i seriøse forhold tidlig (slik som meg :icon_redface: ) og det er mange som angrer på det senere i livet. Så nyt det så lenge det varer! Det er nok ikke lenge du har singel livet skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke moro det :P Håpe det ordner seg og når det er som værst prøve å tenke på di to herlige hundene dine som er der for deg :icon_redface:

Jepp, heldivis er de her, uten dem hadde alt gått rett vest.

probleme mitt nå er at jeg har utrolige humørsvingninger, ett øyeblikk gråter jeg som en gal, 20 min etter på kan jeg smile lenge:)

får ikke til å spise ennå, men sover vartfall nå da, med Emma og en jakke som lukter av han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, heldivis er de her, uten dem hadde alt gått rett vest.

probleme mitt nå er at jeg har utrolige humørsvingninger, ett øyeblikk gråter jeg som en gal, 20 min etter på kan jeg smile lenge:)

får ikke til å spise ennå, men sover vartfall nå da, med Emma og en jakke som lukter av han :D

Emma er flink til¨å trøste :icon_redface: tenker på dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...