Gå til innhold
Hundesonen.no

KVT, privatskole


jeanette-k

Recommended Posts

Er det noen som har noe erfaringer med denne skolen??

Er litt intressert i å kanskje begynne på den, har vert på hjemmesiden deres som har massa bra informasjon. Men er ute etter noen som har gått der eller kjenner noen som har gått der eller går der.

Eller er det noen som vet om andre bra private videregåendeskoler rundt omkring i norge? Helst skoler som har VK1 Allmenfagelig påbygging, da det er det jeg skal gå til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, KVT- kristen videregående skole.. hvor? Trondheim? Jeg gikk på KVS- kristen videregående skole sør, i Lyngdal. Hvis du leser svarene mine i tråden om hundelinja ser du hvordan jeg hadde det- FANTASTISK. Det anbefaler jeg fullstendig og med hele mitt hjerte;) Det er de beste årene i livet mitt, det var helt herlig, og jeg savner det veldig. Men les svarene mine i den andre tråden du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skagerak International School i Sandefjord. Alt går på engelsk unntatt norsken (logisk nok :tongue: ) hehe.. Venninna mi går der, hun trives kjempe godt :icon_fun:

Ellers så har du jo jo Wang toppidrett i Oslo og Moss, vet ikke om du driver med sport jeg :)

Ups, så ikke at du skreiv allmennefag påbyggning. Jeg vet ikke om disse skolene har det, jeg tviler. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

International school er såvidt jeg vet kun for de som har IB grunnkurs, og er ganske tøft, men veldig bra. KVS-Lyngdal har påbygg (og utrolig dyktige lærere, veldig høyt snitt). www.kvs-lyngdal.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...