Gå til innhold
Hundesonen.no

Snø hos dere?


Synne

Recommended Posts

Regn, vind og 9 + grader. jippi! Vestlandet i et nøtteskall..

Signerer den ;)

men er litt glad for at det ikkje er så masse snø da... håper at vi slipper unna ski-leiren til sogndal, som er i Mars (hvorfor vi MÅ stå på ski om våren, skjønner eg ikkje ;) ) ;)

Men det er også litt koslig og kunne ta bilder av dyra menst dei leiker i snøen da, så det er litt trist uten snø ja,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø? Er det ett fremmedord eller noe sånt...? :wub:

I går på julaften var det vel 14 grader ute og vi satt med teressedøren åpen! Det er første julen jeg ikke har fyrt opp i ovnen... Og i dag er det 11 grader og tett tåke her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det minusgrader her wuuhuu :D . Men varer ikke lenge ifølge mannen på nrk, for det kommer et lite lavtrykk som fører med seg sterk storm og regn, og bak der igjen lå det visst også en liten tass av et lavtrykk :rolleyes: . Jeg vil ha snø.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skitur med vofsen nyttårsaften 2006:

nyttaar.jpg

Masse sne! Hah!

(Nå har jeg riktignok dratt hjem etter 11 dager i sneen på fjellet, men likevel...)

Feiret tidenes mest avslappende nyttårsaften. Ingen raketter, masse sne, og jeg *ler* la meg klokken 23!

100_0057a.jpg

Var riktignok ikke alltid så morsomt med alle sneballene i pelsen da det var mildt og nysne i ferien! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...