Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatiner på utstilling=)

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

heihei:) jeg skal fra januar av stille en damatiner tispe på 4 år=D men har aldri stilt før så lurte på om det var noen her inne som har dalmatiner som dere stiller ut og kanskje kan legge ut noen bilder o.l så jeg kan se litt? skal gå på handlerkurs i januar mest trolig;) legger ved et lite bilde av katie, kan legge ut oppstillingsbilde når jeg får det:) hun har forresten vært jr norgesmester i lydighet med eieren Linn Aasne Grønneroed:)

Skrevet

Har ikke stilt så ofte, men kanskje nok til å svare på det du lurer på... hva nå det enn er? :P

For å se bilder av pent stilte dalmatinere, anbefaler jeg å se på champion-galleriet på dalmatinerklubbens hjemmesider.

Skrevet
Har ikke stilt så ofte, men kanskje nok til å svare på det du lurer på... hva nå det enn er? :P

For å se bilder av pent stilte dalmatinere, anbefaler jeg å se på champion-galleriet på dalmatinerklubbens hjemmesider.

ja skrev det kanskje litt dårlig, det jeg lurer på er egne erfaringer, om de skal stilles opp eller stå fritt o.l

Skrevet

Kan vel ikke si jeg har noen erfaring, men holdt i snøret (mer enn handlet) en dalmatiner i en oppdretterklasse en gang, og fikk da beskjed om at dalmatinere skal stilles fritt.

Ei lydig tispe går sikkert fint å få til - en hormonell unghanne av denne rasen kan nok være en håndfull...

Skrevet

En dalmatiner skal stilles fritt ja. Det er også positivt om du får den til å showe litt. Mange som vinner en del på det :lol: Legger ved et bilde av dalmatiner tispen min som står oppstilt.

th_76852_stord_045_122_587lo.jpg

Skrevet
okei takk for svar :) hva menes med å showe? at den liker å vise seg fram? for det gjør hun :(:lol: hvor gammel er tispen din?

Med å showe mener jeg at de skal like å vise seg fram, logre osv.

Hun er 8 måneder gammel.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...