Guest Christine Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Skrevet 3. Desember 2006 Nå har svensk barnetv ødelagt jula for mange barn og unge: Under barnetv sa de følgende: "Maja sier følgende til Lasse: Julenissetrikset! Ja, på julaften vet du, når onkelen din går ut på julaften for å kjøpe avisen, og kommer tilbake utkledd som nissen. Da svarer Lasse: Julenissen er da ikke min onkel? - Lasse, du tror vel ikke på julenissen, sier Maja. " Link til artikkelen. Syns det er skuffende jeg!
softis Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Skrevet 3. Desember 2006 nå er jula ødelagt for meg i hvert fall !
HHC Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Skrevet 3. Desember 2006 Er pappa nissen? Nei, er enig.. Hvis dette er barnetv i hvertfall!
Julenissen Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Skrevet 4. Desember 2006 HO HO HO HO HO HO, nei nå må jeg le ekstra mye... jeg er da ikke hverken pappa eller onkel til så mange barn!? Hva vil Nissemor tro når hun leser det der? Nei, det der er tøys fra ende til annen. Det finnes bare en nisse, og det er meg!! Man skal ikke tro alt man leser i avsen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar