Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle tråden....

LinnChristin

Recommended Posts

Ja...

Nå er jeg blitt beskyldt for både det ene og det andre...

At stortsett di fleste av mine tråder var løgner osvosv...

MEn for det første...

LUNA ble omplassert fra oss fordi JEG er i en situasjon hvor jeg ikke kommer meg ut nok...

Men nå har det seg slik at jeg har diagnose angst...og sliter med panikkangst, hvor jeg får anfall...

Og har vært veldog dårlig i det siste...

Jeg blir både TRIST, og LEI når jeg trodde jeg hadde truffet greie folk, som alikvel går bak ryggen min og lyver...Trodde faktisk talt jeg ikke hadde gjort noen noenting...

Ang en annen tråd her inne...

Ang min venninne som er meldt savnet...

Ifølge en bruker her inne, så er det åsså løgn...

Men det er det ikke...

Og det sårer...Hun er fortsatt i utlandet men folk har fått tak på henne, og hun har bekreftet at hun har det bra...

Om denne tråden blir slettet eller ikke vet jeg ikke...

Men er skuffet ovet dere jeg trodde jeg kunne prate med...

Og jeg er faktisk talt ingen løgnhals...

Men rart hva man blir beskyldt for når man er syk på en måte man ikke klarer forklare så godt...

UNNSKYLD !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viser bare hvor voksne disse personene er! ingen kan si noe om angst uten de har det selv for angst kan ikke forklares eller forstås uten du er i situasjonen selv så det er veldig umodent å kritisere og dømme personer pga. av det! :P Jeg håper du finner bedre personer og være med og snakke med! ;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn, når du først skrev dette:

"Jeg fikk en tlf, ang at Luna var omplassert uten at "oppdretter" fikk vite om det..

Tydelig hadde det vært en avtale der om at hunden skulle tilbake til "oppdretter", om noe skulle komme i veien...

Vi omplasserte jo Luna hjem til oss i sommer...Privat...Uten papirer...

Og nå har det lenge vært et sant hel*ete, fordi vi ikke har papirer osv...

Tilogmed tlf fra kullsøskens eier fikk jeg tlf...

Så nå er Luna hentet, og jeg sitter her med tårene mine...

Trodde virkelig ikke det var lov...

Men UTEN papir...Hvor dum er det lov å bli??"

Så fikk du bøttevis med støtte og sympati!

Etterpå forteller du at det ikke var slik at noen hadde hentet Luna mot din vilje likevel, du hadde omplassert henne frivillig. Da er det ikke så rart at folk reagerer..

Da blir det litt som i eventyret Peter og ulven fordi man ikke vet hva man skal tro på og ikke. Men det bruker å gå seg til over tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de personene du snakker om, og ja jeg syns det er latterlig når du lager en tråd du kaller: Dette trodde jeg VIRKELIG IKKE var lov... De hentet Luna!

Folk gir deg masse tips og støtter deg, og så viser det seg etterpå at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd. Dere hadde "bare" omplassert Luna!

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!!) uke!! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Og unnskyld meg, men ikke kom å skyld på det at du er syk for det handler rett og slett bare om folkeskikk! Og det kan man ha selvom man er syk! Og ja, jeg veit faktisk litt om det å være syk...

Og dette er tross alt et forum! Håper ikke du regner med å bli bestevenn med alle du skriver med inne på internett!

Beklager at dette svaret virker veldig slemt og dømmende, men når du lager en slik tråd så sier jeg det jeg mener! Det er vel tydligvis det du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de personene du snakker om, og ja jeg syns det er latterlig når du lager en tråd du kaller: Dette trodde jeg VIRKELIG IKKE var lov... De hentet Luna!

Folk gir deg masse tips og støtter deg, og så viser det seg etterpå at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd. Dere hadde "bare" omplassert Luna!

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!) uke! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Og unnskyld meg, men ikke kom å skyld på det at du er syk for det handler rett og slett bare om folkeskikk! Og det kan man ha selvom man er syk! Og ja, jeg veit faktisk litt om det å være syk...

Og dette er tross alt et forum! Håper ikke du regner med å bli bestevenn med alle du skriver med inne på internett!

Beklager at dette svaret virker veldig slemt og dømmende, men når du lager en slik tråd så sier jeg det jeg mener! Det er vel tydligvis det du vil?

Må bare si meg 100% enig!Seiriøst at det går ann å lage sånne tråder på et forum,tror du gjør det KUN for å få oppmerksomhet i den tråden som heter: "Trodde virkelig ikke dette var lov"!Blir bare rett og slett oppgitt av enkelte personer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Marianne. Det ER veldig trist at du er syk, men når du skriver slike tråder og får masse sympati, og etterpå innrømmer at det ikke stemmer med virkeligheten, ja- da ER det faktisk løgn. Angst er fælt, men det tvinger deg ikke til å lyve eller skrive usannheter. Her på forumet svarer de fleste støttende og oppriktig, men man slutter å ta deg seriøst når du ikke skriver sannheten. Og sånn er det jo bare.

Lykke til videre Linn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!) uke! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Du fikk sagt det,er helt enig med deg Marianne! Det er sikkert ikke så enkelt og ha angst, men når du poster slike teite tråder som du har gjort så må du jo jammen meg være forberet på og få ærlige svar og.

Men lykke til videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...

Nå er jeg blitt beskyldt for både det ene og det andre...

At stortsett di fleste av mine tråder var løgner osvosv...

MEn for det første...

LUNA ble omplassert fra oss fordi JEG er i en situasjon hvor jeg ikke kommer meg ut nok...

Men nå har det seg slik at jeg har diagnose angst...og sliter med panikkangst, hvor jeg får anfall...

Og har vært veldog dårlig i det siste...

Jeg blir både TRIST, og LEI når jeg trodde jeg hadde truffet greie folk, som alikvel går bak ryggen min og lyver...Trodde faktisk talt jeg ikke hadde gjort noen noenting...

Ang en annen tråd her inne...

Ang min venninne som er meldt savnet...

Ifølge en bruker her inne, så er det åsså løgn...

Men det er det ikke...

Og det sårer...Hun er fortsatt i utlandet men folk har fått tak på henne, og hun har bekreftet at hun har det bra...

Om denne tråden blir slettet eller ikke vet jeg ikke...

Men er skuffet ovet dere jeg trodde jeg kunne prate med...

Og jeg er faktisk talt ingen løgnhals...

Men rart hva man blir beskyldt for når man er syk på en måte man ikke klarer forklare så godt...

UNNSKYLD !

Man trenger ikke lyge selv om man er syk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare helt dumt og ikke minst tåpelige tråder du lager

LITT usaklig innlegg kanskje?

Veldig dumt av deg dette Linn... Jeg skjønner dey er vanskelig, men for å være helt ærlig tror jeg bare det blir vanskeligere når du lyver. Godt du sa sannheten til slutt, men håper du tenker bedre over neste gang...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Lyden av ordet diary..  Vurderte i går å oppdatere om suksessen med ris, havregrøt, gulrot og brokkoli mos, ren kyllingfilet og egg, med en gradvis reintrodusering av tørrfor. Etter 2x kakao kunstverk av perfekt konsistens, som bare var å plukke fra gresset uten any smear, så det ut som en suksess, og Ede fikk V&H blandet med litt gulrotmos til kvelds. I morges viste det seg at jeg var litt snar med å trekke konklusjoner i går, og min vurderingsevne før morgenkaffe er heller ikke noe å skryte av. Det første som kom ut var fint, så jeg avfeide den siste klatten med softis som ingenting. ..og jeg glemte å tenke på at Ede ikke har fått intimbarbering på en stund. Rævskjegget hadde rukket gro nok til å kunne forveksles med ansiktet på en nykonvertert islamist, noe jeg smertelig ble gjort oppmerksom på da jeg noen timer senere måtte tørke stumpen hans fra en ladning med viskositet lik brun kjøttkakesaus ved 278°K. Det som først så ut som en grei tørkejobb viste seg å være det verste tilfellet av danglebær jeg ikke har hørt om før. Ord kan vanskelig beskrive den følgende halvtimen.  Det ble tørket og vasket og lugget i det nyanlagte talibanskjegget uten antydning til å nærme seg måloppnåelse. Ede begynte bli sår i stumpen og protesterte mot behandlingen, men forstod alvoret i situasjonen og samarbeidet tålmodig for å la meg prøve fikse problemet med dobbel effileringssaks, noe som heller ikke var noen quick fix. Vurderer begynne kalle ham Harald nå, etter Harald Hårfagre. Etter at effileringssaksen hadde gjort hva den kunne, så var det fortsatt en absurd mengde småsmuler av brun sement stuck i fløyelen rundt kaviarstjerna på den heltemodige pompen. Å finne frem sjampoen hadde liknende effekt på Ede som på røverne i Kardemommeby. Den heltemodige roen og tålmodigheten slo over i engstelse og han ville ikke samarbeide mer. Fordi han er hjernevasket fra barnsben til å forbinde dusjen med mat, så gikk han allikevel med på å la meg lukke døren bak ham, i håp om lysere tider, men forstod han var fanget i en felle øyeblikket etter, da jeg skrudde på dusjen uten at det luktet mat der inne. Ikke tale om at han ville gå med på det der. Han er for stor til å kunne tvinges nå, så å få den stumpen der inn over kantene på dusjsonen var det bare å glemme. Løsningen ble å massere inn sjampoen midt på gulvet og omstendelig vaske den ut igjen med vaskekluter og håndklær i flertall, mens han benyttet anledningen til å styrketrene muskulaturen rundt halefestet for å være bedre rustet til fremtidige konflikter av samme art.  Da det begynte vibrere truende i halsbåndet var jobben heldigvis gjort.  Nå som veslefjeset er rent og pent og utenfor PSTs søkelys, så er neste oppgave på tapetet å overbevise Harald om at det å stå stille med halen hevet mens jeg romsterer rundt analåpningen hans med en oppladbar, vibrerende, rosa plastdings er nødvendig for å gjøre neste tømming av belgen til en mindre traumatisk opplevelse for oss begge. ..med gulrot- og havregrøt som "lokkemiddel". Godt han ikke kan skrive Finn-annonser for omplassering eller ringe Dyrebeskyttelsen selv. 
    • Jeg tror nok forslaget var å få ny hund umiddelbart etter du har mistet den du har, ikke før. Det er fordeler og ulemper. Og ikke minst, folk er forskjellige.  Nå kan ikke jeg få ny hund pga. sykdom, men selv om jeg hadde kunnet det hadde jeg nok brukt god tid før neste kom i hus. Nå er det to år(!) siden vi mistet våre, og jeg kjenner jeg er mentalt klar for en ny hund. Men for min del sier helsa nei da, så det blir ikke med det første. Uansett tenker jeg det viktigste er å sette pris på den tiden man har, og ta vare på minnene når de er borte.
    • Tankk. Skal sjekke Librela. Når det gjelder ny hund så har jeg faktisk fått det forslaget av en del. Men hu blir sjalu på andre hunder hvis jeg er for "overstrømmende" så det blir evt om lenge til.
    • Fin tradisjon! Har ikke pleid å sette noen spesielle mål for hundeholdet, men kanskje det kan hjelpe på motivasjonen for ulike ting. Så, her er mine ikke så ambisiøse mål for resten av 2025 (om enn litt sent, hehe): - Har en del hundebøker liggende som jeg gjerne vil komme gjennom. Jeg leser igrunn lite bøker generelt, så blir ganske fornøyd hvis jeg kommer gjennom 2 i løpet av de neste 5 månedene - Sydney har muligens ikke så altfor lenge igjen, så hovedmålet blir å gi henne en så god pensjonisttilværelse som mulig og gjøre mitt beste for å holde henne i god helse.
    • Ja, det ble tre dager av 2025 det... Så her må det oppdateres med nye mål for 2025 for frøken Lilje: Blodspor: - Starte AK Nosework: - LGT - Merkeprøve(r) Kurs: - Passering - Nesearbeid (spor/søk) - Apport for moro skyld?    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...