Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle tråden....

LinnChristin

Recommended Posts

Ja...

Nå er jeg blitt beskyldt for både det ene og det andre...

At stortsett di fleste av mine tråder var løgner osvosv...

MEn for det første...

LUNA ble omplassert fra oss fordi JEG er i en situasjon hvor jeg ikke kommer meg ut nok...

Men nå har det seg slik at jeg har diagnose angst...og sliter med panikkangst, hvor jeg får anfall...

Og har vært veldog dårlig i det siste...

Jeg blir både TRIST, og LEI når jeg trodde jeg hadde truffet greie folk, som alikvel går bak ryggen min og lyver...Trodde faktisk talt jeg ikke hadde gjort noen noenting...

Ang en annen tråd her inne...

Ang min venninne som er meldt savnet...

Ifølge en bruker her inne, så er det åsså løgn...

Men det er det ikke...

Og det sårer...Hun er fortsatt i utlandet men folk har fått tak på henne, og hun har bekreftet at hun har det bra...

Om denne tråden blir slettet eller ikke vet jeg ikke...

Men er skuffet ovet dere jeg trodde jeg kunne prate med...

Og jeg er faktisk talt ingen løgnhals...

Men rart hva man blir beskyldt for når man er syk på en måte man ikke klarer forklare så godt...

UNNSKYLD !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viser bare hvor voksne disse personene er! ingen kan si noe om angst uten de har det selv for angst kan ikke forklares eller forstås uten du er i situasjonen selv så det er veldig umodent å kritisere og dømme personer pga. av det! :P Jeg håper du finner bedre personer og være med og snakke med! ;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn, når du først skrev dette:

"Jeg fikk en tlf, ang at Luna var omplassert uten at "oppdretter" fikk vite om det..

Tydelig hadde det vært en avtale der om at hunden skulle tilbake til "oppdretter", om noe skulle komme i veien...

Vi omplasserte jo Luna hjem til oss i sommer...Privat...Uten papirer...

Og nå har det lenge vært et sant hel*ete, fordi vi ikke har papirer osv...

Tilogmed tlf fra kullsøskens eier fikk jeg tlf...

Så nå er Luna hentet, og jeg sitter her med tårene mine...

Trodde virkelig ikke det var lov...

Men UTEN papir...Hvor dum er det lov å bli??"

Så fikk du bøttevis med støtte og sympati!

Etterpå forteller du at det ikke var slik at noen hadde hentet Luna mot din vilje likevel, du hadde omplassert henne frivillig. Da er det ikke så rart at folk reagerer..

Da blir det litt som i eventyret Peter og ulven fordi man ikke vet hva man skal tro på og ikke. Men det bruker å gå seg til over tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de personene du snakker om, og ja jeg syns det er latterlig når du lager en tråd du kaller: Dette trodde jeg VIRKELIG IKKE var lov... De hentet Luna!

Folk gir deg masse tips og støtter deg, og så viser det seg etterpå at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd. Dere hadde "bare" omplassert Luna!

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!!) uke!! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Og unnskyld meg, men ikke kom å skyld på det at du er syk for det handler rett og slett bare om folkeskikk! Og det kan man ha selvom man er syk! Og ja, jeg veit faktisk litt om det å være syk...

Og dette er tross alt et forum! Håper ikke du regner med å bli bestevenn med alle du skriver med inne på internett!

Beklager at dette svaret virker veldig slemt og dømmende, men når du lager en slik tråd så sier jeg det jeg mener! Det er vel tydligvis det du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de personene du snakker om, og ja jeg syns det er latterlig når du lager en tråd du kaller: Dette trodde jeg VIRKELIG IKKE var lov... De hentet Luna!

Folk gir deg masse tips og støtter deg, og så viser det seg etterpå at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd. Dere hadde "bare" omplassert Luna!

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!) uke! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Og unnskyld meg, men ikke kom å skyld på det at du er syk for det handler rett og slett bare om folkeskikk! Og det kan man ha selvom man er syk! Og ja, jeg veit faktisk litt om det å være syk...

Og dette er tross alt et forum! Håper ikke du regner med å bli bestevenn med alle du skriver med inne på internett!

Beklager at dette svaret virker veldig slemt og dømmende, men når du lager en slik tråd så sier jeg det jeg mener! Det er vel tydligvis det du vil?

Må bare si meg 100% enig!Seiriøst at det går ann å lage sånne tråder på et forum,tror du gjør det KUN for å få oppmerksomhet i den tråden som heter: "Trodde virkelig ikke dette var lov"!Blir bare rett og slett oppgitt av enkelte personer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Marianne. Det ER veldig trist at du er syk, men når du skriver slike tråder og får masse sympati, og etterpå innrømmer at det ikke stemmer med virkeligheten, ja- da ER det faktisk løgn. Angst er fælt, men det tvinger deg ikke til å lyve eller skrive usannheter. Her på forumet svarer de fleste støttende og oppriktig, men man slutter å ta deg seriøst når du ikke skriver sannheten. Og sånn er det jo bare.

Lykke til videre Linn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!) uke! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Du fikk sagt det,er helt enig med deg Marianne! Det er sikkert ikke så enkelt og ha angst, men når du poster slike teite tråder som du har gjort så må du jo jammen meg være forberet på og få ærlige svar og.

Men lykke til videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...

Nå er jeg blitt beskyldt for både det ene og det andre...

At stortsett di fleste av mine tråder var løgner osvosv...

MEn for det første...

LUNA ble omplassert fra oss fordi JEG er i en situasjon hvor jeg ikke kommer meg ut nok...

Men nå har det seg slik at jeg har diagnose angst...og sliter med panikkangst, hvor jeg får anfall...

Og har vært veldog dårlig i det siste...

Jeg blir både TRIST, og LEI når jeg trodde jeg hadde truffet greie folk, som alikvel går bak ryggen min og lyver...Trodde faktisk talt jeg ikke hadde gjort noen noenting...

Ang en annen tråd her inne...

Ang min venninne som er meldt savnet...

Ifølge en bruker her inne, så er det åsså løgn...

Men det er det ikke...

Og det sårer...Hun er fortsatt i utlandet men folk har fått tak på henne, og hun har bekreftet at hun har det bra...

Om denne tråden blir slettet eller ikke vet jeg ikke...

Men er skuffet ovet dere jeg trodde jeg kunne prate med...

Og jeg er faktisk talt ingen løgnhals...

Men rart hva man blir beskyldt for når man er syk på en måte man ikke klarer forklare så godt...

UNNSKYLD !

Man trenger ikke lyge selv om man er syk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare helt dumt og ikke minst tåpelige tråder du lager

LITT usaklig innlegg kanskje?

Veldig dumt av deg dette Linn... Jeg skjønner dey er vanskelig, men for å være helt ærlig tror jeg bare det blir vanskeligere når du lyver. Godt du sa sannheten til slutt, men håper du tenker bedre over neste gang...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...