Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle tråden....


LinnChristin

Recommended Posts

Ja...

Nå er jeg blitt beskyldt for både det ene og det andre...

At stortsett di fleste av mine tråder var løgner osvosv...

MEn for det første...

LUNA ble omplassert fra oss fordi JEG er i en situasjon hvor jeg ikke kommer meg ut nok...

Men nå har det seg slik at jeg har diagnose angst...og sliter med panikkangst, hvor jeg får anfall...

Og har vært veldog dårlig i det siste...

Jeg blir både TRIST, og LEI når jeg trodde jeg hadde truffet greie folk, som alikvel går bak ryggen min og lyver...Trodde faktisk talt jeg ikke hadde gjort noen noenting...

Ang en annen tråd her inne...

Ang min venninne som er meldt savnet...

Ifølge en bruker her inne, så er det åsså løgn...

Men det er det ikke...

Og det sårer...Hun er fortsatt i utlandet men folk har fått tak på henne, og hun har bekreftet at hun har det bra...

Om denne tråden blir slettet eller ikke vet jeg ikke...

Men er skuffet ovet dere jeg trodde jeg kunne prate med...

Og jeg er faktisk talt ingen løgnhals...

Men rart hva man blir beskyldt for når man er syk på en måte man ikke klarer forklare så godt...

UNNSKYLD !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viser bare hvor voksne disse personene er! ingen kan si noe om angst uten de har det selv for angst kan ikke forklares eller forstås uten du er i situasjonen selv så det er veldig umodent å kritisere og dømme personer pga. av det! :P Jeg håper du finner bedre personer og være med og snakke med! ;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn, når du først skrev dette:

"Jeg fikk en tlf, ang at Luna var omplassert uten at "oppdretter" fikk vite om det..

Tydelig hadde det vært en avtale der om at hunden skulle tilbake til "oppdretter", om noe skulle komme i veien...

Vi omplasserte jo Luna hjem til oss i sommer...Privat...Uten papirer...

Og nå har det lenge vært et sant hel*ete, fordi vi ikke har papirer osv...

Tilogmed tlf fra kullsøskens eier fikk jeg tlf...

Så nå er Luna hentet, og jeg sitter her med tårene mine...

Trodde virkelig ikke det var lov...

Men UTEN papir...Hvor dum er det lov å bli??"

Så fikk du bøttevis med støtte og sympati!

Etterpå forteller du at det ikke var slik at noen hadde hentet Luna mot din vilje likevel, du hadde omplassert henne frivillig. Da er det ikke så rart at folk reagerer..

Da blir det litt som i eventyret Peter og ulven fordi man ikke vet hva man skal tro på og ikke. Men det bruker å gå seg til over tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de personene du snakker om, og ja jeg syns det er latterlig når du lager en tråd du kaller: Dette trodde jeg VIRKELIG IKKE var lov... De hentet Luna!

Folk gir deg masse tips og støtter deg, og så viser det seg etterpå at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd. Dere hadde "bare" omplassert Luna!

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!!) uke!! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Og unnskyld meg, men ikke kom å skyld på det at du er syk for det handler rett og slett bare om folkeskikk! Og det kan man ha selvom man er syk! Og ja, jeg veit faktisk litt om det å være syk...

Og dette er tross alt et forum! Håper ikke du regner med å bli bestevenn med alle du skriver med inne på internett!

Beklager at dette svaret virker veldig slemt og dømmende, men når du lager en slik tråd så sier jeg det jeg mener! Det er vel tydligvis det du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de personene du snakker om, og ja jeg syns det er latterlig når du lager en tråd du kaller: Dette trodde jeg VIRKELIG IKKE var lov... De hentet Luna!

Folk gir deg masse tips og støtter deg, og så viser det seg etterpå at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd. Dere hadde "bare" omplassert Luna!

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!) uke! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Og unnskyld meg, men ikke kom å skyld på det at du er syk for det handler rett og slett bare om folkeskikk! Og det kan man ha selvom man er syk! Og ja, jeg veit faktisk litt om det å være syk...

Og dette er tross alt et forum! Håper ikke du regner med å bli bestevenn med alle du skriver med inne på internett!

Beklager at dette svaret virker veldig slemt og dømmende, men når du lager en slik tråd så sier jeg det jeg mener! Det er vel tydligvis det du vil?

Må bare si meg 100% enig!Seiriøst at det går ann å lage sånne tråder på et forum,tror du gjør det KUN for å få oppmerksomhet i den tråden som heter: "Trodde virkelig ikke dette var lov"!Blir bare rett og slett oppgitt av enkelte personer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Marianne. Det ER veldig trist at du er syk, men når du skriver slike tråder og får masse sympati, og etterpå innrømmer at det ikke stemmer med virkeligheten, ja- da ER det faktisk løgn. Angst er fælt, men det tvinger deg ikke til å lyve eller skrive usannheter. Her på forumet svarer de fleste støttende og oppriktig, men man slutter å ta deg seriøst når du ikke skriver sannheten. Og sånn er det jo bare.

Lykke til videre Linn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de personene du snakker om, og ja jeg syns det er latterlig når du lager en tråd du kaller: Dette trodde jeg VIRKELIG IKKE var lov... De hentet Luna!

Folk gir deg masse tips og støtter deg, og så viser det seg etterpå at det ikke var noe ulovlig som hadde skjedd. Dere hadde "bare" omplassert Luna!

Og den første tråden du lagde her inne var at du skulle ha valper på Luna! En blandingshund som ikke likte unger, var 5 år og som dere hadde hatt i 1 (EN!) uke! Når vi skrev hva vi mente om det, så klikket du og beskylte oss for mye idiotisk!

Og unnskyld meg, men ikke kom å skyld på det at du er syk for det handler rett og slett bare om folkeskikk! Og det kan man ha selvom man er syk! Og ja, jeg veit faktisk litt om det å være syk...

Og dette er tross alt et forum! Håper ikke du regner med å bli bestevenn med alle du skriver med inne på internett!

Beklager at dette svaret virker veldig slemt og dømmende, men når du lager en slik tråd så sier jeg det jeg mener! Det er vel tydligvis det du vil?

Du fikk sagt det,er helt enig med deg Marianne! Det er sikkert ikke så enkelt og ha angst, men når du poster slike teite tråder som du har gjort så må du jo jammen meg være forberet på og få ærlige svar og.

Men lykke til videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...

Nå er jeg blitt beskyldt for både det ene og det andre...

At stortsett di fleste av mine tråder var løgner osvosv...

MEn for det første...

LUNA ble omplassert fra oss fordi JEG er i en situasjon hvor jeg ikke kommer meg ut nok...

Men nå har det seg slik at jeg har diagnose angst...og sliter med panikkangst, hvor jeg får anfall...

Og har vært veldog dårlig i det siste...

Jeg blir både TRIST, og LEI når jeg trodde jeg hadde truffet greie folk, som alikvel går bak ryggen min og lyver...Trodde faktisk talt jeg ikke hadde gjort noen noenting...

Ang en annen tråd her inne...

Ang min venninne som er meldt savnet...

Ifølge en bruker her inne, så er det åsså løgn...

Men det er det ikke...

Og det sårer...Hun er fortsatt i utlandet men folk har fått tak på henne, og hun har bekreftet at hun har det bra...

Om denne tråden blir slettet eller ikke vet jeg ikke...

Men er skuffet ovet dere jeg trodde jeg kunne prate med...

Og jeg er faktisk talt ingen løgnhals...

Men rart hva man blir beskyldt for når man er syk på en måte man ikke klarer forklare så godt...

UNNSKYLD !

Man trenger ikke lyge selv om man er syk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare helt dumt og ikke minst tåpelige tråder du lager

LITT usaklig innlegg kanskje?

Veldig dumt av deg dette Linn... Jeg skjønner dey er vanskelig, men for å være helt ærlig tror jeg bare det blir vanskeligere når du lyver. Godt du sa sannheten til slutt, men håper du tenker bedre over neste gang...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...