Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegaver

kinems

Recommended Posts

Ett par hundre til hver, eller ett par hundre til sammen? er dette noe du skal fortsette med hver jul?

Du kan jo printe t-skjorter med kennelnavnet på, det er jo gøy. Eller leke, bånd, børste, slike ting.

Lotta kom med en link til oppskrifter på hundegodt i en alt-mulig tråd, du kan jo lage godbiter og en søt eske/pose? hjemmelagde småkaker/konfekt til eierne?

ullsokker er alltid kjekt, refleksdekken, noe de kan bruke på tur? sitteunderlag?

Eller en hundebok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par hundre til hver, eller ett par hundre til sammen? er dette noe du skal fortsette med hver jul?

Jeg tenkte på til hver.. og er vel bare noe jeg tenkte å gjøre til årets valpekjøpere.. hehe.. ellers kan det blitt styggdyrt etter hvert.. :barfy:

Jeg fikk bare 4 valper jeg da, og beholdt en selv, så det dreier seg om 500-600 kr til sammen og jeg syns ikke det er så gale akkurat!?

Tusen takk for fine tips alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. før jeg så hva du hadde tenkt mtp pris så ville jeg bare foreslå at du kjøpte sånn blinke lys som de kunne sette i halsbåndet på hunden.

Men ok, hvis du tenker littegrann mer i sum-hva med å kjøpe refleksvest og andre slike sikkerhetsgreier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...