Gå til innhold
Hundesonen.no

Cockeren Mike

Turnip

Recommended Posts

Jeg kjøpte Mike hos en oppdretter i Oslo (Lanlady`s) hans fulle navn er "Lanlady`s Mike Tyson.

Han er nå 8 måneder og 1 uke gammel og en kraftig og fin kar har han blitt!

Vi koser oss mye om dagen med lange turer, kurs, treninger og er med på det meste.

Mike har vært litt uheldig med sykdommer og skader, men han er en sterk gutt som tåler mye motgang. Det som satt mest preg på han var at han ble tatt av en pittbull-blanding, han har vært litt skeptisk til andre hunder, men med god hjelp fra kurslederen er vi på god vei til å få han som han var før han ble tatt av pitten.

Mike er en aktiv krabat som liker å være med på ting, han er alltid i godt humør, og liker å jobbe og lære.

Han er også en skikkelig sofagris til tider og sover gjerne til 12 om dagen :icon_redface:

Han er min lille øyensten og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten han, ikke noe hund, ikke noe liv :)

Bilder av Mike kommer etterhvert!

Silje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Her kommer div bilder av Mike, har nå endelig klart ved hjelp av tålmodige sjeler her inne (hvertfall Breton) å legge inn bilder!

Hmm... ser at det siste bildet her er 2 ganger, men klarer ikke å fjernet det, det kom bare opp ved siden av hverandre når jeg prøvde å ta det bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :cry:

Det går veldig fremover med han nå, mye roligere og tryggere av seg. Så er veldig fornøyd med han, vi koser oss mye om dagen :P

på hjemmesiden min opdaterer jeg bloggen ganske ofte, eller har planer om det, så du kan jo også følge med der :P

www.freewebs.com/cockermike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...