Gå til innhold
Hundesonen.no

Terror mot lærerne

sonja027

Recommended Posts

Skrevet

Altså nå har det seg sånn at vi fikk en ny lærer på skolen her i høst,og etter at hu kom så har hu blitt terrorisert av elevene på fritiden.Politiet kom på skolen på fredag for å snakke med noen av klassene,tok blant annet opp mobbing av medelever,snøball kasting,terror mot lærerne osv.Nå har det seg sånn at den "gjengen" som terroriserer den læreren har kasta snøballer på ruta der nesten hver dag,sperra døra med snø så de ikke kom seg ut,teipet igjen ringeklokka osv.Dette ble tatt opp når lærerne hadde møtte,og den læreren som de terroriser har planer om å flytte pågrunn av dette!Datteren hennes er livredd om kveldene.

Jeg synes seriøst at dette er helt sykt,hvordan kan man finne på noe sånt?!Blir så irritert på de som holder på med dette,og ikke minst trist at noen kan holde på sånn! :);)

Hva synes dere om denne saken?

Skrevet

oj :icon_comfused:

da begynner det å gå litt for langt !

kan da ikke være noe koselig å bli terrorisert av elevene sine.. Hun føler seg sikkert som verdens beste lærer liksom..

uff.. hvor er denne skolen ?

Skrevet

oj :icon_comfused:

da begynner det å gå litt for langt !

kan da ikke være noe koselig å bli terrorisert av elevene sine.. Hun føler seg sikkert som verdens beste lærer liksom..

uff.. hvor er denne skolen ?

Sorry,men jeg vil ikke si hvor denne skolen ligger,det skjønner du sikkert. :)

Skrevet

det er noen som har problemer med å skjønne at vi lærere er mennesker av kjøtt og blod dessverre.og noen har tydeligvis behov for å la det gå ut over noen.En lærer passer bra...

Hadde en elev en gang som drev og banka på terassevinduet mitt .Det var storgøy å se henrik komme farende og gi ham kjeft.Jeg hadde gitt ham en real omgang tilsnakk for dette, men han måtte liksom bare, det klødde i knoken tydeligvis.

men det kom den dag han gjorde dette for siste gang!Han opp på terassen min, nattestider og dundra på døra..

hans problem var at søsteren min var på besøk, og sov i stua, så i stedet for en liten cavalier så møtte det ham en enorm curly , med olmt krokodilleblikk, i tillegg til min særs trøtte søster som trua med å slippe bikkja..

jeg lå på soverommet og kniste.

mandag kom en særs ydmyk unnskyldning..

Skrevet
:P At folk holder på slik.. det kan jeg ikke skjønne.. hva feiler det folk.. Godt han fyren som plaget dere fikk som han skulle.. liker ikke slike folk. Greit nok jeg liker ikke alle lærerene vi har, men jeg gjør da ikke slike teite ting! :)
Skrevet

Jeg tror nok det er noe i det "Henrikke" sier... Noen er bare så idioter at de ikke skjønner at lærere er like mye mennesker som alle andre! Terror mot mennesker er forferdelig, uansett hvem det er mot! Skremmende!

Skrevet

Utrolig tragisk at noen gidder sier jeg bare! Det er så barnslig og umodent at de burde være direkte flau over seg selv.

Greit nok alle kan ikke like alle, men man driver ikke å trakkaserer personer bare fordi man misliker dem av en eller annen grunn. Jeg synes virkelig synd på lærere nå til dags, hvor er respekten for dem blitt av?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...