Gå til innhold
Hundesonen.no

Chipmerking

jeanette-k

Recommended Posts

Bajas er chippa.

Han har EU pass også, så da må han ha det. Han er rabiesvaksinert.

Kattene mine er øremerket, føler det er tryggere om noe skulle skje. Da SER man at de er merket, en chip er jo usynlig.

Men mulig jeg vuderer chip på fremtdige katter. Er jo mer vanlig nå, før var det jo bare øremerking.

Forrige hund var chippa også.

En trygghet, og jeg synes det burde være obligatorisk, uansett rase/blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiara ble chippet da hun fikk 3 mnd vaksine.. Hun fikk også et blått merke i halsbåndet der det står at hun er merket. Er dette noe alle får? Har hørt flere hundeeiere som ikke ahr fått sånt merke når de har chippet hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Sofus fikk ikke noe sånt merke da han ble chippet. Er bare "klumpen" (som sikkert bare jeg kjenner) som er "beviset" på at han er det :)

Kattene er chippet og øremerket, her skal "mors" trygghet virkelig gå forann, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiara ble chippet da hun fikk 3 mnd vaksine.. Hun fikk også et blått merke i halsbåndet der det står at hun er merket. Er dette noe alle får? Har hørt flere hundeeiere som ikke ahr fått sånt merke når de har chippet hunden.

Vi har et rundt metalldingsmerke hvor det står at han er chippet. De fleste dyrlegekontor har slike, tror de koster noen kroner. Vi fikk den første gratis, der vi hadde chippet han. Men den klarte han å miste, så neste betalte vi litt for tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...