Gå til innhold
Hundesonen.no

Bøker om lydighetstrening

Rambo

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Jeg har planer om å starte med lydighet med Rambo. Han kan allerede den stå-sitt-ligg-stå-sitt osv som er i klasse en, og holder på å lære han stå unger marsj.

Men så må jeg lære mer. Hvilke bøkerer å anbefale om lydighetstreing?

Guest Christine
Skrevet

Klikkertrening for din hund, lydighetstrening i teori og praksis, kontakt- samspillet imellom deg og hunden.

Skrevet

Kan varmt rekommendera en svensk bok, "Min bästa vän". Första halvan om vanlig uppfostran osv och andra halvan är fylld av träning- aktiverings-tips och hur man ska göra för att träna in dem.

Finns förresten att köpa på canis...

*Endret av mod Nina, dobbelpost*

Skrevet
Okej!

Tusen takk for svar :) Tror kanskje jeg skal kjøpe lydighetstrening i teori og praksis :lol:

Den har jeg kjøpt, og jeg liker den veldig godt og er sålangt fornøyd med innholdet - sier så langt fordi det er en stor bok som tar tid å lese. Det er bare bra, den er veldig innholdsrik. :)

Skrevet

Den har jeg kjøpt, og jeg liker den veldig godt og er sålangt fornøyd med innholdet - sier så langt fordi det er en stor bok som tar tid å lese. Det er bare bra, den er veldig innholdsrik. :D

Ah, okej! Kommer sikkert til å bruke litt tid på den ja, blir vel å ta det "steg for steg" ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...