Gå til innhold
Hundesonen.no

På med engleøya og glorien nå...

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Hjelp...Hunden min er gal. Jeg sitter og spiser god Vanilje is og koser meg. Plutselig får jeg et sett med labber og en hund i fanget. '"Nei, du får ikke være her" sier jeg og setter fra meg isen min. Da hopper hunden ned. Tar opp isskåla igjen, og får plutselig et tungt, siklendes setter hode i fanget. Ikke nok med at han sikler...Han har slått på bambiøynene og glorien ;) Mumler noe til meg selv om å ikke se på han for å se øynene hans smelte inn i meg. Men det klarer jeg selvfølgelig ikke. Glorien lyste så fælt opp at jeg måtte se ned. Det skulle jeg aldri ha gjort... :unsure: Plutselig så står Is-skåla mi på gulvet, bambiøynene og glorien er bort, og jeg tørker sikkel. Plutselig trår han til igjen..Dytter bort i meg. Jeg ser tankene hans, og han tenker: " Fins det fler meieriprodukter på bordet nå?!" Så oppdager han den. Iskålen til mor. På med glorien igjen, og lener seg mot hu. Men nei, mamma ser ikke de bedårende øynene eller glorien. Bort med isskåla, og Milo ser på meg skikkelig skuffet før han lunter bort mot senga si. Der legger han seg med et sukk. ;)

Sånn er det hver gang vi spiser is..Drikker mamma melk så komemr han håpefull: " Kan jeg få?" Skjærer jeg opp osten kommer han igjen. Vet vi ikke skal vi han mat med bordet, det er ikke denne trådens emne, men hva er det egentlig med hunder og meieriprodukter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...