Gå til innhold
Hundesonen.no

Invitasjon til vintertreff med gløgg og pepperkaker.

Aya

Recommended Posts

Klokken tre passer fint for meg.... jeg skal på visning kl 13-14 så da passer det fint med en tur etterpå! Og jeg drar med meg trond også :P

(det blir vel bare oss to som vanlig ingvild :P ta med Vegard så kan vi ha dobbeldate! :wub:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis. Vi klarer oss fint alene vi <_<

jaaahaa! det gjør vi det så! og GJETT om vi skal spise pepperkaker til det tyter ut øra på oss! Velte oss i gløgg og pepperkaker!

Trond er ikke så hyperaktiv på gløggfronten, så da blir det mere på oss :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellestø kl 3.. I'll be there! :P

Pointerguri:

Hvis det er SBK sitt dere skal på, så slutter dere sånn ca to. :P Og siden turen ikke begynner før tre, så kan dere kanskje rekke det..

Aaallriiight! Kanskje jeg rekker det da. :P Kan hende jeg kommer diltende etterhvert da, så forhåpentligvis får jeg med meg litt av treffet. :P

Oi, men da må jeg jo finne på noe godt å ta med meg. Noen ønsker som ikke omhandler kaker? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig:D Det kommer jo mennesker:) (ikke at jeg ikke regner deg som menneske, Silje, meen).. Må bare advare, om det regner kattunger er det ikke sikkert jeg har med meg hverken pepperkaker eller gløgg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er mer gudinne aktig enn menneske... jeg er klar over det Ingvild :wub:

Så artig at vi blir litt folk da :P vi MÅ jo ikke ha med oss noe godt da... det viktigste e godt humør og snille hunder :P

"snille"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt. Snille hunder? Felix er superunderstimulert, så snill er kanskje ikke stikkordet for han i morgen <_< Men han digger jo Willis, så så lenge han er med går det sikkert greit. *Glede meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var gjennomvåt da vi kom til bilen, men en flott tur i ekte vestlandsvær :P

Silje: du er ei skikkelig pyse ;)

Hihi, enig! Synd vi ikke fikk snakket så mye, men det var så vanskelig å høre noe over vinden <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...